“احساس بی احترامی”: دیوید وارنر کریکت استرالیا را به خاطر حماسه ممنوعیت کاپیتانی مورد انتقاد قرار داد

دیوید وارنر از کریکت استرالیا به دلیل تلاش برای لغو محرومیت مادام العمر از کاپیتانی انتقاد کرده است.© AFP

دیوید وارنر، بت‌باز کهنه‌کار از کریکت استرالیا (CA) به دلیل تلاش برای لغو محرومیت مادام‌العمر از کاپیتانی در سال گذشته انتقاد کرده است. در سال 2018، وارنر به همراه استیو اسمیت به دلیل دست داشتن در رسوایی دستکاری توپ به مدت دو سال محروم شد. CA همچنین یک ممنوعیت مدیریتی را برای او اعمال کرد. با این حال، پس از اینکه CA کد رفتار خود را تغییر داد، که در ابتدا می‌گفت بازیکنان نمی‌توانند پس از پذیرفتن تحریم‌ها، آن را بررسی کنند، وارنر درخواست کرد تا محرومیت خود را در نوامبر گذشته لغو کند.

انتظار می رفت وارنر در مقابل هیئت سه نفره حاضر شود، اما پس از اطلاع از بسته شدن جلسه استماع، از استیناف خود صرف نظر کرد.

“بامزه بود. می خواستم آن را روی تخت بگذارم و آنها فقط می کشیدند و جواب نمی دادند. هیچ کس نمی خواست مسئول باشد، هیچ کس نمی خواست تصمیم بگیرد. وارنر به Sydney Morning Herald گفت: «شما دولتی دارید که به نظر می رسید در آن فقدان رهبری وجود دارد.

وارنر پیشنهاد کرد که در حالی که می‌خواهد کل درام را پایان دهد، CA ادامه داد که این موضوع بر عملکرد او در زمین تأثیر گذاشت.

او می‌گوید: «آنها می‌توانستند فوراً آن را قطع کنند، اما من در روز اول، دوم، سوم مسابقات آزمایشی با من تماس می‌گیرم و وقتی به آن نیازی ندارم با وکلا و غیره صحبت می‌کنم. من واقعاً احساس بی احترامی کردم که نمی توانم ذهن روشنی برای بازی کردن و تمرکز روی بازی داشته باشم. بنابراین از آن منظر، حتی اینطور نبود که “اوه، بیایید بایستیم و به آن بازگردیم.” نه ماه بود، در فوریه (2022) راه اندازی شد. من بسیار ناامید شدم.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله