“احساس بدی به ما می‌دهد…”: AB De Villiers “آزاردهنده‌ترین عادت” ویرات کوهلی را فاش کرد

تصویر فایل Virat Kohli و AB de Villiers© BCCI

Batter Virat Kohli سالهاست که بخشی جدایی ناپذیر از Royal Challengers Bangalore است. کاپیتان سابق هند که اولین بازی خود را در سال 2008 در IPL افتتاحیه انجام داد، 225 مسابقه برای این فرنچایز انجام داد و 6727 ران را با 5 قرن و 45 نیم قرن شکست داد. در طی سال‌ها، کهلی نه تنها به دلیل عملکرد درخشان‌اش، بلکه به دلیل همتراز بودن با هم تیمی‌هایش، طرفداران زیادی به دست آورده است. بزرگترین نمونه این رابطه دوستی او با ستاره سابق آفریقای جنوبی و اسطوره IPL AB de Villiers است. این دو در داخل و خارج از زمین پیوند معمولی داشتند و RCB را به اوج رساندند.

با این حال، در جریان تعامل اخیر با Jio Cinema، د ویلیرز در مورد رابطه خود با کوهلی صحبت کرد و یکی از عادت های کاپیتان سابق RCB را آشکار کرد که به آن حسادت می کند.

آزاردهنده ترین عادت ویرات به اندازه تناسب اندام خوب است، اما همچنین آزاردهنده است زیرا باعث حسادت شما می شود. مثل اینکه او هر روز در باشگاه است و من مثل اوه که احساس نمی‌کنم امروز در باشگاه هستم بروم و بعد از آن روز را مرخصی بگیرم و از آن احساس بدی داشته باشم. اما می دانید که او گاهی اوقات حال ما را بد می کند. او بیش از حد تناسب اندام است.

کوهلی بدون شک یکی از خوش اندام ترین ورزشکاران امروزی است و منبع الهام بسیاری از طرفداران است. در بسیاری از موارد، راست دست همچنین در مورد رژیم غذایی سخت و روتین سخت خود در ورزشگاه صحبت کرده است.

با صحبت در مورد کمپین IPL 2023 کوهلی، این ضربه زن تهاجمی فرم واقعی خود را در اولین مسابقه RCB در برابر هندی های بمبئی نشان داد، جایی که او 82 توپ از 49 توپ شکست ناپذیر بازی کرد تا تیمش را به پیروزی 8 ویکت برساند.

با این حال، او در بازی دوم مقابل کلکته نایت رایدرز موفق به کسب گل بزرگ نشد زیرا سونیل نارین او را به خاطر 21 اخراج کرد. این دیدار با برتری 81 ران به سود KKR به پایان رسید.

RCB اکنون در بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز دوشنبه در استادیوم Chinnaswamy، بنگالورو به مصاف Lucknow Super Giants خواهد رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله