اتوبوس تیم انگلیس توسط معترضان نفت توقف کن در آستانه آزمون لرد در برابر ایرلند نگه داشته شد

اتوبوس تیم انگلیس توسط معترضان Just Stop Oil در آستانه بازی لردز تست مقابل ایرلند نگه داشته شد

تیم انگلیس توسط معترضان متوقف شد© اینستاگرام

جانی بیرستو، بات بان ویککت بان انگلیس روز پنجشنبه در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت، اتوبوس تیم انگلیس در حالی که برای روز افتتاحیه آزمون یکباره مقابل ایرلند به لردز سفر می کرد، توسط معترضان بازداشت شد. معترضان زیر چتر «فقط نفت را متوقف کن» از دولت انگلیس خواستند «کلیه مجوزها و موافقت‌ها برای پروژه‌های جدید نفت، گاز و زغال سنگ را متوقف کند». بایرستو با به اشتراک گذاشتن آن در استوری اینستاگرام خود نوشت: “اگر کمی دیر کرده ایم، تقصیر ما نیست”، حتی در حالی که چند نفر از فعالان و افسران امنیتی Just Stop Oil را می توان دید که اتوبوس را در وسط جاده احاطه کرده اند.

معترضان Just Stop Oil ویدئویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند و نوشتند: “حامیان Just Stop Oil در کنزینگتون و باترسی راهپیمایی می کنند. و ظاهراً اتوبوس تیم @englandcricket است. آنها ممکن است کمی در مورد فروپاشی باتینگ بدانند اما بحران آب و هوا اینطور نیست. یک روز بین المللی بزرگترین آزمون ما است.”

در بیانیه‌ای که این سازمان در وب‌سایت خود منتشر کرد، آمده است: «در ساعت 8 صبح (به وقت بریتانیا) حدود 50 نفر از هواداران Just Stop Oil در پنج گروه شروع به راهپیمایی در جاده‌های اطراف هاید پارک و باترسی پارک کردند. حوالی ساعت 8:37 صبح، یک مینی مارش چهار نفره دیده شد که در کنزینگتون گور قدم می‌زدند و تیم کریکت انگلیس را که با اتوبوس سفر می‌کردند، نگه داشت.

پلیس در عرض چند دقیقه به محل حادثه رسید و اعلامیه نظم عمومی (بخش 12) را در راهپیمایی قرار داد و تا ساعت 8:43 صبح به آن پایان داد. همه تیم ها تا ساعت 10 صبح از جاده خارج شده بودند. راهپیمایی های بعدی صبح امروز پیش بینی می شود. Just Stop Oil از 24 آوریل شش روز در هفته راهپیمایی خواهد کرد.” با این حال، این مسابقه به تاخیر نیفتاد زیرا اتوبوس تیم به موقع به لردز رسید.

انگلستان برنده بازی پرتاب شد و به کاسه راه یافت و ایرلند را در 12 اور به 32/3 کاهش داد. پیسر استوارت برود هر سه ویکت را گرفته است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله