آیا KKR با حفظ نکردن Shubman Gill اشتباه کرد؟ پاسخ تند مدیر عامل

ونکی میسور، مدیر عامل و مدیر تیم، روز یکشنبه گفت که Kolkata Knight Riders بابت از دست دادن بازیکنانی که اکنون برای سایر فرنچایزها جایزه می آورند، “پشیمان نیست” و افزود که آنها تصمیمات را بر اساس “اطلاعات موجود” گرفته اند. باخت شوبمن گیل، سود گجرات تایتانز بود، زیرا گلزن هند نقش کلیدی در کسب عنوان قهرمانی در اولین حضور آنها در فصل گذشته داشت. میسور در حاشیه یک رویداد نایت گلف به خبرنگاران گفت: “ما واقعا خوشحال می شویم وقتی می بینیم برخی از بازیکنانی که ما توسعه داده ایم به سایر فرنچایزها نقل مکان می کنند و عملکرد خوبی دارند – شوبمن گیل یک نمونه است.”

گیل با 483 دوش در بین پنج گلزن برتر فصل گذشته قرار داشت. این بار نیز، این بازیکن جوان با 333 دوش از 8 اینینگ (با میانگین 41.62) در فرم خوبی قرار داشت و او را در لیست بهترین گلزنان دوان پس از Faf Du Plessis قرار داد.

این فقط گیل نیست، بازیکنان سابق KKR، Kuldeep Yadav (پایتخت دهلی)، Piyush Chawla ( سرخپوستان بمبئی) و Ajinkya Rahane (Chennai Super Kings) برای فرنچایزهای مربوطه خود در فرم خوبی بوده اند.

رهانه که در فصل گذشته فرصت های محدودی برای KKR داشت، تحت هدایت ام اس دونی یک بازیکن متحول شده بود و پس از 15 ماه به تیم تست هند بازگشت.

همیشه سخت است که چنین بازیکنانی را از دست بدهیم و زمانی که آنها خیلی خوب کار می کنند. من هم دیروز به گیل (49) می گفتم که از ضربه زدنت خوشم آمد اما امیدوار بودم که بازی را از ما نگیری. میسور افزود.

گیل در پیروزی هفت ویکت GT در روز شنبه 49 گل را به ثمر رساند که مدافع عنوان قهرمانی را نیز به بالای جدول رساند.

میسور با مقصر دانستن قوانین IPL، گفت: “محدودیت همانطور که می دانید قوانین IPL و BCCI است. ما فقط اجازه داشتیم چهار بازیکن را در حراج سال 2022 نگه داریم. همیشه بحث وجود دارد. همیشه هشت یا نه نفر هستند که دوست داریم نگه داریم، شما باید چهار نفر از آنها را انتخاب می کردید.” هر چند نمونه که بخواهید، اما همیشه از دست دادن برخی بازیکنان دشوار است.» KKR آندره راسل، وارون چاکرابورتی، ونکاتش ایر و سونیل نارین را قبل از IPL 2022 حفظ کرده است.

“اییر، وارون ما را به فینال سال 2021 برد. راسل احتمالاً بهترین بازیکن همه کاره T20 است، نارین، نیازی نیست در مورد او چیز زیادی بگویم. آن تصمیمات سخت بود و شما فقط اجازه دادید برخی از بازیکنان در این روند شرکت کنند.

راهول تریپاتی (8.5 کرور برای Sunrisers حیدرآباد)، لاکی فرگوسن (10 کرور GT)، پراسید کریشنا (10 کرور برای راجستان رویالز)، می توانید چند نفر را نام ببرید که برای پول کلان در حراج رفتند.

میسور گفت: “بنابراین وقتی اعدادی از این دست را می بینید، برای آنها احساس خوشحالی می کنید. این همیشه یک تمجید کوچک از توانایی ما برای جذب چنین بازیکنانی و توسعه آنها در محیط خود است.”

با متحمل شدن ششمین باخت خود از 9 مسابقه، KKR اکنون باید در تمام پنج بازی باقیمانده خود پیروز شود تا امیدهای خود در پلی آف را زنده نگه دارد.

ما خیلی دور نیستیم: فاستر

جیمز فاستر، دستیار مربی، گفت که آنها بسیار سخت کار می کنند و تا رسیدن به این پیروزی فاصله زیادی ندارند.

«ما خیلی سخت کار کردیم. بازیکنان بسیار سخت کار می کنند. او گفت: “با نگاهی به زمین ها و بازی های پر امتیاز، احساس می کنم که دور از دسترس نیستیم.”

“گاهی اوقات مرز باریکی بین موفقیت و شکست وجود دارد. ما فقط در سمت راست نبودیم، اما هنوز چند بازی دیگر برای انجام دادن داریم.

ما هنوز فرصتی برای بازگشت داریم. ما این کار را چند فصل پیش انجام دادیم که در شرایط خوبی بودیم. فقط باید دوباره این کار را انجام دهیم.” فاستر با خواندن از دست دادن کاپیتان معمولی ایر به دلیل مصدومیت یک “باخت بزرگ” گفت: “ما واقعا کریکت فوق‌العاده‌ای در کمپین خود بازی کرده‌ایم و تقریباً هر بار شانس برنده شدن داشته‌ایم.

از نقطه نظر KKR، در هر اینینگ بازی‌های فوق‌العاده‌ای وجود داشته است، شاید شما فقط به دو یا سه بازیکن دیگر نیاز داشته باشید تا از آن حمایت کنند و کمی بیشتر ما را بالا ببرند.” فاستر در مورد تناسب اندام شاردول تاکور که پس از بازگشت از یک بازی سخت مقابل جی تی بولینگ بازی نکرد، گفت: “او به تازگی از کمی مبارزه برمی گردد – یک مشکل همسترینگ. از نظر آمادگی جسمانی، او تقریبا آماده است.” .

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله