آیا روهیت شارما واقعاً بیرون است؟ تحقیقات طرفداران با شواهدی بازگشته است. نگاه کن

تعدادی از بازیکنان هندی بمبئی در بازی یکشنبه لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل راجستان رویالز به بهترین فرم خود بازگشتند. تعدادی از بازیکنان MI نمرات قابل احترامی را در این تریلر پر امتیاز به دست آوردند، از جمله بازیکنانی مانند کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیلاک وارما و تیم دیوید. با این حال، کاپیتان روهیت شارما نتوانست بهترین استفاده را از شرایط باتینگ داشته باشد، زیرا او تنها توانست 3 دوش از 5 توپ را جمع آوری کند. با این حال، چندین ویدئو از اخراج روهیت در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که طرفداران را بر آن داشته تا بفهمند که آیا کاپیتان MI واقعاً بیرون است یا خیر.

این آخرین تحویل دوم از Sandeep Sharma بود که پس از آن Rohit بسته بندی را ارسال کرد. هیتمن در تولد 36 سالگی اش با بول بیرون آمد، اما بسیاری از طرفداران این سوال را داشتند که آیا ویکت واقعاً بعد از بولینگ او سقوط کرده است یا دلیل دیگری وجود دارد.

سانجو سامسون که پشت استامپ ها ایستاده بود، پس از اینکه روهیت توسط ساندیپ بولد کرد، از دیدن نامزدی ها خوشحال شد. با این حال، لمس توپ روی کنده ها به قدری ضعیف بود که بسیاری از هواداران در شبکه های اجتماعی ادعا کردند که این کهنه کار نباید بیرون می رفت.

در اینجا چند ویدیو از جلو و کنار وجود دارد:

همانطور که می بینید، توپ درست روی خط حمایت قرار گرفت. عده‌ای هستند که فکر می‌کردند آیا دستکش‌های سانجو سامسون، سانجو سامسون، می‌توانست ویکت‌ها را بشکند، ظاهراً دست‌های کاپیتان RR هنگام افتادن ویکت‌ها کاملاً از کنده‌ها دور بود.

اگر بمبئی در این مسابقه پیروز نمی شد، ممکن بود این حادثه با دقت بیشتری بررسی شود. با این حال، به لطف یک ضربه ناگهانی دیرهنگام از سوی سوریاکومار و دیوید، MI یک برد 6 ویکت را به دست آورد تا در ترکیب 4 برتر باقی بماند.

با این حال، در مورد روهیت، این بازیکن 36 ساله باید جوراب‌های خود را بالا ببرد و بازی خود را افزایش دهد، زیرا او تنها یک نیم قرن از فصل IPL 2023 دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله