آکسار پاتل می گوید دیوید وارنر تلاش می کند اما نمی تواند

آکسار پاتل، نایب کاپیتان دهلی کپیتالز احساس می کند کاپیتان دیوید وارنر تمام تلاش خود را برای هدایت از جلو انجام می دهد، اما اوضاع برای او کهنه کار استرالیایی پیش نمی رود. دی سی چهارمین شکست متوالی خود را در IPL متحمل شد که سه شنبه شب در دهلی با شش ویکت هندی های بمبئی شکست خورد. آنها بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند. دهلی کاپیتالز همگی به مدت 172 در فیروزشاه کوتلا به میدان رفتند که توسط قهرمانان پنج دوره IPL در آخرین توپ تعقیب شد و روهیت شارما کاپیتان با ضربه کاپیتانی 65 بازی کرد.

اگرچه وارنر در رده‌بندی‌ها نقش داشته و در چهار اینینگ امتیاز 209 به ثمر رساند، اما آکسار احساس می‌کند که استرالیایی در موقعیتی نیست که بتواند بازی را برای تیم کامل کند.

اگر در مورد دو یا سه بازی اخیر صحبت کنید، او تلاش می کند اما این اتفاق برای او رخ نمی دهد. نمی دانم او در آن زمان به عنوان یک کتک خورده به چه فکر می کرد.” آکسار همچنین اشاره کرد که مرد استرالیایی گیج شده است که چه زمانی لنگر بزند و چه زمانی به بولینگ حمله کند.

وارنر به خاطر ضربات بسیار کندش در پاورپلی‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است و بازکننده 36 ساله در بازی روز سه‌شنبه نیم قرن با نرخ ضربه 108.51 گلزنی کرد. اگرچه استرالیا در چهار بازی سه نیم تن به ثمر رسانده است، اما آنها بسیار کند عمل کرده اند و این یکی از دلایل کم دستی تیم دهلی در این فصل بوده است.

وارنر در بازی مقابل راجستان رویالز با نرخ ضربه 118 توپ 55 توپ را به ثمر رساند، در حالی که استوارت در بازی مقابل لاکنو سوپر جاینتز توپ 56 را با نرخ ضربه 116 به ثمر رساند.

«وقتی پریثوی (شاو) با او خفاش می‌کند، او (وارنر) سعی می‌کند نقش لنگر را بازی کند. (و) هنگامی که ویکت ها از یک طرف می افتند، خوب نیست (برای وارنر) سعی کند از طرف دیگر نیز حمله کند.

«حتی وقتی تلاش می‌کند، کار نمی‌کند. همه با او صحبت کردند – (سرمربی) ریکی (پونتینگ)، (شین) واتسون، دادا (سوراو گانگولی). در مورد میزان اعتصاب او نیز صحبت شد. آنها در ویدیوهای خود تماشا کردند و او در حال کار روی آن است.

با این حال، آکسار معتقد است که همه چیز برای دی سی از دست رفته نیست و آنها باید مثبت بمانند تا به خود فرصتی برای صعود به پلی آف بدهند.

«بعد از چهار شکست، می‌توانید به دو صورت فکر کنید: اول اینکه، عقب بنشینید و فکر کنید که چهار بازی را باخته‌اید، میزان دوندگی بد است و کسب سهمیه در خطر است، هیچ چیز خوبی از آن حاصل نمی‌شود. آن را” او گفت.

از سوی دیگر، اگر نگرش مثبتی داشته باشید و به این فکر کنید که قرار است در مسابقه بعدی چه کاری انجام دهید، می توانید به نتیجه دلخواهتان برسید. مثبت ماندن مهم است و این چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم.” آکسار که 54 توپ از 25 توپ به دست آورد، همچنین از ضربه زدن او انتقاد کرد و گفت که می توانست در بازی ضربه ای خود دقت بیشتری داشته باشد.

آکسار تحویل جیسون بهرندورف را مستقیماً در میدان عمیق به ارشد خان داد.

او گفت: “شخصاً فکر می‌کنم تقصیر من است. می‌توانستم آن 10 توپ آخر را به گونه‌ای متفاوت بزنم و این به جای زدن ضربات اجباری در آخرین اوور، دویدن‌های بیشتری به حساب ما اضافه می‌کرد.”

اگر نتیجه بین 175-180 بود، بازی کاملاً متفاوتی بود.” آکسار در مورد تکنیک ضربه زدن بهبود یافته خود گفت: “وقتی برای هند در سه فرمت بازی می کنید، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. بازیکنان ارشدی مانند ویرات (کوهلی) و روهیت (شارما)، هاردیک چند چیز در مورد شکل دادن به طرز فکر سمت راست به من گفت.

به عنوان یک بازیکن همه کاره، وقتی 20-30 ران به ثمر می رسانید، فکر می کنید می توانید ضربات بزرگ را بزنید. من این طرز فکر را تغییر دادم تا بازی را کنترل کنم و آن را کامل کنم. اینها تغییرات ذهنی بود که روی آنها کار می کردم. توسط سری در سری لانکا، زمانی که دویدن را به ثمر رساندم، اعتماد به نفس پیدا کردم و این اعتماد به نفس بود که ادامه پیدا کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله