آکسار پاتل در جریان “تمرین سرگرم کننده” تیم هند در آستانه فینال WTC به طرز خنده‌داری روی زمین می‌افتد. نگاه کن

تیم کریکت هند بدون احتساب بازیکنانی که در حال حاضر در لیگ برتر هند حضور دارند، تمرینات خود را پیش از فینال جام جهانی تست که قرار است در ورزشگاه Oval انگلستان برگزار شود، آغاز کرده است. بازی با استرالیا در تاریخ 7 ژوئن آغاز می شود و بازیکنان هند تمام تلاش خود را می کنند تا در تلاش خود برای کسب عنوان اولین قهرمانی خود سنگ تمام بگذارند. روز جمعه، BCCI ویدیویی را در رسانه های اجتماعی آپلود کرد که در آن افرادی مانند Axar Patel، Shardul Thakur و Umesh Yadav در حال انجام یک “تمرین سرگرم کننده” دیده می شدند و پایان آن چیزی جز خنده دار نبود.

این یک تمرین سرگرم کننده برای تمرین بود و Axar Patel در نهایت از آن خارج شد تا سرگرمی بیشتری به آن اضافه کند.

اینجا را ببین:

قابل ذکر است که هند بازیکنان ستاره خود را به دلیل مصدومیت، KL Rahul، Jasprit Bumrah و Rishabh Pant در فینال WTC از دست خواهد داد.

ترکیب هند برای فینال WTC: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدو اونادکات، ایشان کیشان (هفتگی).

بازیکنان رزرو: روتوراج گایکواد، موکش کومار، سوریاکومار یاداو.

شورای بین المللی کریکت (ICC) روز چهارشنبه بودجه جوایز مسابقات جام جهانی آزمون 2021-2023 را اعلام کرد.

طبق یک بیانیه رسمی، این 9 تیم 31.4 کرور روپیه به اشتراک خواهند گذاشت که مشابه چرخه قبلی (2019-2021) است.

برنده فینال WTC یک جایزه عظیم 13.22 کرور روپیه (تقریبا) به خانه خواهد برد، در حالی که نفر دوم 6.61 کرور (تقریبا) به جیب خواهد زد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله