آنیل کومبل در مورد اشتباه بزرگ هند در WC 2019، “نام ناپدید می شود…”

آنیل کومبل احساس می کند که آمباتی رایودو باید در تیم ODI جام جهانی 2019 می بود.© AFP

خفاش‌باز کهنه‌کار، آمباتی رایودو اوایل این هفته پس از فینال بین چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز در احمدآباد، از لیگ برتر هند (IPL) خداحافظی کرد. رایودو که اعلام کرده است IPL 2023 آخرین فصل او به عنوان بازیکن خواهد بود، پایانی افسانه ای داشت زیرا CSK GT را شکست داد و عنوان پنجمی را به دست آورد. رایودو در 204 بازی خود در لیگ، 4348 دوش به ثمر رساند و شش بار قهرمان لیگ شد، که مشترکاً بالاترین رکورد او با روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی است.

آنیل کومبل، کاپیتان سابق هند احساس می کند که رایودو باید برای جام جهانی 2019 ODI در انگلیس در ترکیب تیم می بود. کومبل همچنین اعتراف کرد که انتخاب کنندگان با انتخاب نکردن رایودو در تیم اشتباه بزرگی کردند.

“رایودو باید در جام جهانی 2019 بازی می کرد. اوه بله، در این شکی نیست. اشتباه بزرگی بود. شما مدت زیادی است که او را برای این نقش آماده کرده اید و نامش از ترکیب محو می شود. با این حال، شگفت انگیز بود.

رایودو که بهترین گلزن هند در طول جام ملت های آسیا 2018 بود، از لیست جام جهانی 2019 ODI حذف شد.

پس از نادیده گرفته شدن توسط انتخاب کنندگان، رایودو اعلام کرد که از کریکت بین المللی بازنشسته می شود. با این حال، او به سرعت چرخید و به دوران بازنشستگی بازگشت.

با این حال، قبل از فینال IPL 2023، رایودو گفت که بازی بین CSK و GT آخرین بازی او در این تورنمنت خواهد بود و افزود که این بار هیچ تغییری رخ نخواهد داد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله