آنچه سانجو سامسون به یاشاسوی جیسوال گفت در مورد اشتباهی که منجر به فرار جوس باتلر شد

راجستان رویالز در شروع تعقیب و گریز خود در برابر نایت رایدر کلکته در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز پنجشنبه دچار حادثه ای فاجعه آمیز شد که در نتیجه آن جاس باتلر بازکننده منفجر شد. جیسوال که جدایی باتلر را با 98 گل خیره کننده جبران کرد، پس از بازی اعتراف کرد که این اشتباه او بود که باعث اخراج بازیکن انگلیسی شد. جیسوال پس از دیدن باتلر که ویکت خود را برای جوان فدا می‌کند، نیاز به صحبتی سریع از کاپیتان سانجو سامسون داشت تا دوباره تمرکز کند.

اول از همه، می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که از Jos Bhai چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. متأسفانه به خاطر اشتباه من بود که او مجبور شد ویکتش را فدا کند، من برای آن احترام زیادی قائل هستم. همه ما می دانیم که (ران اوت ها) در بازی اتفاق می افتد، هیچ کس این کار را از روی عمد انجام نمی دهد.”

“لحظه ای بود که مسئولیت ادامه کار را بر عهده گرفتم و باید مطمئن می شدم که کنترل را به دست گرفته ام. سانجو بهای نزد من آمد و گفت: “نگران نباش، به بازی خود ادامه بده، تو در ارتباط خوبی باشی” و من خوب بودم.”

جیسوال در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت که این بازی را برای مدت طولانی به یاد خواهد داشت.

این بازیکن 21 ساله در جریان تعامل رسانه ای پس از بازی گفت: “من آن مسابقات را برای مدت طولانی در زندگی ام به یاد خواهم داشت. بسیار شدید بود.” وقتی به خفاش رفتم احساس کردم زمان بسیار کمی دارم و ناگهان احساس کردم “ساب ساهی جاا رها های” (همه چیز سر جای خودش قرار گرفت)… فکر کردم باید همینجوری بازی کنم. این یکی از ضربات به یاد ماندنی من است.» جیسوال پس از بازی به رسانه ها گفت.

هرچه سخت‌تر تمرین کنید، وضعیت بازی برای شما آسان‌تر می‌شود – این موضوعی است که گاهی دنبال کردن آن بسیار دشوار است. جیسوال با سرمایه گذاری تلاش های خود در آموزش سیستماتیک، به موفقیت دست یافته است و فراخوانی او به هند موضوعی زمان خواهد بود.

قانون من در مورد روال و روند من است، برای من بسیار مهم است. تمام تلاشم را می کنم که روی آن تمرکز کنم و در هر مسابقه به یادگیری ادامه دهم. این بسیار مهم است زیرا باید بازی خود را توسعه دهم.”

گذراندن ساعت ها زیر نظر RR “مدیر کریکت” Zubiin Bharuchi در آکادمی آنها – MSD.7 – در Talegaon، روستایی در منطقه Wardha در ماهاراشترا، به او کمک زیادی می کند.

او گفت: “من با زوبین سر زیاد در مورد ضربه زدنم صحبت می کنم. ما یک آکادمی بسیار خوب در طالقان داریم. بزرگترین آمادگی من در آنجاست، می توانم تمام ضرباتم را بازی کنم و خودم را آماده نگه دارم.”

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله