آنچه باید در خصوص مصرف خرما بدانید

خرما به عنوان میوه درخت خرما – که تمدن های باستانی از آن به عنوان “درخت زندگی” یاد می کنند، از میراث طولانی و ماندگاری برخوردار است. در حالی که منشا دقیق نخل خرما در هاله ای از ابهام باقی مانده است، تحقیقات ثابت می کند که در اوایل 4000 سال قبل از میلاد کشت شده و به سرعت در نقاط مختلف جهان ریشه دوانده است. همانطور که در سراسر خاورمیانه گسترش یافت، bedu باستانی به درخت و میوه های مغذی آن برای سرپناه و غذا در میان محیط خشن بیابان متکی بود.

برای خرید رطب خنزی از این سایت اینجا را کلیک کنید.

میوه خرما به‌عنوان میوه‌ای قدیمی که نسل‌ها را فریب داده است، کوچک، بیضی شکل و به طرز شگفت‌انگیزی شیرین است. در خاورمیانه، خرما در تابستان برداشت می‌شود، زمانی که آفتاب گرم درخشش طلایی خود را در نخلستان‌های آن می‌تاباند.

 

کشاورزان از نخل‌های خرما بالا می‌روند تا هر میوه را با دقت دستچین کنند – این فرآیند استثنایی Bateel چندین بار در هر فصل تکرار می‌شود و اطمینان حاصل می‌کند که خرما فقط زمانی که کاملا رسیده باشد چیده می‌شود. Bateel متعهد به کشاورزی ارگانیک و پایدار است و از استفاده از آفت کش های مضر اجتناب می کند، که تضمین می کند هر خرمایی منعکس کننده خوبی های طبیعت است.

 

نحوه خوردن خرما

 

خرما یک خوراکی سالم و بدون احساس گناه است که می‌توان آن را به رژیم غذایی روزانه‌تان اضافه کرد، سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری، و به دلیل داشتن منبع استثنایی فیبر معروف است. با سطوح بالای قندهای طبیعی، منبع بسیار خوبی از انرژی است – به همین دلیل میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان روزه روزانه خود را با یک خرما در ماه مبارک رمضان افطار می‌کنند.

 

مصرف 3 تا 5 خرما در روز به دلیل مزایای سلامتی قابل تحسین توسط متخصصان تغذیه توصیه می شود. آیا نمی دانید چگونه خرمای تازه بخورید؟ میوه را می توان به طور کامل خورد، بنابراین پوست کندن پوست ظریف آن ضروری نیست – فقط مراقب باشید که از گودال سفت خودداری کنید.

 

شما می توانید خرما را در هر زمانی از روز بخورید و در حالی که به تنهایی خوشمزه است، می توانید از میوه ها به عنوان جایگزین طبیعی شکر سفید تصفیه شده در انواع دستور العمل ها استفاده کنید. آن را به اسموتی های میوه ای مورد علاقه خود، یک کاسه صبحانه بلغور جو دوسر اضافه کنید، یا از خرما با آجیل مرغوب برای یک میان وعده بعد از ورزش بعد از ظهر لذت ببرید.

 

 

 

 

خرمای تازه توسط BATEEL

 

خرمای تازه را می‌توان مستقیماً از درخت میل کرد و به طرز لذیذی نرم و خامه‌ای است، اگرچه تعداد کمی از مردم فرصت لذت بردن از این امتیاز را دارند. در نخلستان‌های حاصلخیز Bateel، خرماها جمع‌آوری می‌شوند، به دقت دسته‌بندی می‌شوند و قبل از بسته‌بندی و حمل به بوتیک‌های Bateel در سراسر جهان به آرامی تمیز می‌شوند. هر مرحله از این فرآیند با دقت در نظر گرفته شده است تا کیفیت عالی، تازگی و انحصار را تضمین کند – و اینکه اولین دستی که یک خرمای Bateel را لمس می کند، مال شماست.

 

خرمای تازه موجود در بوتیک Bateel بهتر است بلافاصله مصرف شود، اما همچنین می توان آن را تا شش ماه در یخچال نگهداری کرد تا طعم خود را حفظ کند. در مقایسه، خرمای خشک می‌تواند سال‌ها دوام بیاورد، اما طعم و بافت آن در مدت زمان طولانی کاهش می‌یابد.

 

بوتیک Bateel بیش از 20 نوع خرمای ارگانیک و مرغوب از جمله Ajwa، Kholas، Khidri، Medjool، Sokari، Segai و محدوده های منحصر به فرد Wanan را ارائه می دهد. خوش‌خوراک‌ها همچنین تحت تأثیر خلاقیت‌های کافه باتل قرار می‌گیرند، جایی که سرآشپزهای با استعداد خرما را برای امضای غذاهای خود به روش‌های مختلف جدید و نوآورانه ترکیب می‌کنند. به یاد داشته باشید که وعده غذایی خود را با یک فنجان قهوه (قهوه) بخار پز خاتمه دهید، که به طور تشریفاتی با خرمای خولاس تازه که طعمی نرم، چسبناک و تقریباً شبیه تافی دارد سرو می شود – این نشانه ای از مهمان نوازی عربی است و یکی از راه هایی است که کافه باتل به آن ادامه می دهد.