“آنها فکر کردند که من بازنشسته می شوم”: MS دونی وقتی از پیراهن های امضا شده CSK س askedال شد

IPL 2020: CSK MS Dhoni با شش پیروزی در 14 مسابقه در رده هفتم جدول قرار گرفت.© BCCI / IPL


پادشاهان چنی ، که سرپرست MS Dhoni هستند ، در آخرین مسابقه لیگ خود در یکشنبه لیگ برتر هند یک پیروزی راحت مقابل Kings XI پنجاب ثبت کردند. دونی در اوایل روز با پیام خود بسیاری از طرفداران کریکت را خوشحال کرد و گفت که “قطعاً” از IPL خارج نمی شود و فصل آینده دوباره در CSK بازی خواهد کرد. پس از پیروزی قاطع هرشا ، بوگل طعنه ای به دونی زد و به او گفت که خوب است که چند کت و شلوار تی شرت برای کاپیتان CSK باقی مانده است ، زیرا همه یکی از آنها را می دزدند. بوگل در یک سخنرانی پس از مسابقه در ورزشگاه شیخ زاید گفت: “خوب است که ببینم چند پیراهن برای شما باقی مانده است زیرا من متوجه شده ام که همه یکی از شما را می دزدند.” دانی با گستاخی پاسخ داد که شاید بازیکنان فکر می کنند او استعفا می دهد.

بوق تجاری

“شاید آنها فکر می کردند من بازنشسته می شوم. شما می دانید … از کریکت بین المللی بازنشسته شد و شاید من هم از کوتاه ترین قالب بیرون بیایم.”

سپس بوگل از دو کلمه استفاده کرد که به لطف MS Dhoni در طول روز محبوب بودند – او با لبخند گفت: “قطعاً نه.”

دونی در ادامه گفت كه از آنجا كه فقط چند ماه به IPL بعدی باقی مانده است ، او مشتاقانه منتظر آماده شدن برای آن است به شرطی كه مانعی وجود نداشته باشد.

بالا رفته

دونی در پایان گفت: “خوب ، فقط چند ماه گذشته است ، بنابراین خوب است. و امیدوارم که هیچ مانعی وجود نداشته باشد تا بتوانید فشار زیادی را به جنبه مهارت وارد کنید. در صورت عدم انسداد ، می توان برنامه ریزی زیادی کرد.”

CSK Donnie با شش پیروزی در 14 بازی در رده هفتم جدول گلزنی قرار گرفت. برای اولین بار در تاریخ IPL ، حق رای دادن مستقر در چنای نتوانست جواز حضور در پلی آف را کسب کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله