“آنها در آن وضعیت نبودند…”: ویرات کهلی منتقدان نرخ اعتصاب را به سبکی تعطیل کرد

ویرات کهلی پاسخی شایسته به منتقدان داده است.© AFP

چند روز پس از اینکه سیمون دوول، بازیکن سابق تیم ملی نیوزیلند، میزان گلزنی خود را زیر سوال برد، ویرات کوهلی، ستاره هند و رویال چلنجرز بنگلور (RCB) پاسخی مناسب به منتقدان داده است. در طول بازی RCB مقابل لاکنو سوپر جاینتز در اوایل این هفته، کوهلی نیم قرن پس از گلزنی در طول بازی به صلاحدید خود گلزنی کرد. با این حال، پس از رفع محدودیت های میدانی، حملات او به شدت کاهش یافت. دال که به عنوان مفسر عمل می کرد، گفت که کهلی نگران نقطه عطف خود است.

“کهلی مانند یک قطار شروع کرد. او با چکش و انبر در حالی که شوت های زیادی می زد. از 42 تا 50 او 10 توپ به ثمر رساند. نگران نقطه عطف بود. فکر نمی کنم جایی برای این کار در این بازی وجود داشته باشد. بیشتر.” فقط به راه خود ادامه دهید، به خصوص با دریچه های در دست در این مرحله. شما باید ادامه دهید.”

کوهلی اکنون در مورد ضریب ضربه در T20 صحبت کرد.

«بله، البته (نقش مهم مجری). من کاملا با آن موافقم. بسیاری از مردم هستند که چون خودشان در چنین موقعیتی قرار نگرفته‌اند، به بازی متفاوت نگاه می‌کنند.

“به یکباره، وقتی بازی قدرت تمام شد، آنها اینگونه خواهند گفت: “اوه، آنها شروع به چرخاندن اعتصاب کردند.” اگر هیچ ویکتی را در پاورپلی از دست نداده‌اید، معمولاً بهترین بازیکن به کاسه می‌رود، سعی می‌کنید در دو اور اول در برابر او چه کاری انجام دهید، بنابراین می‌توانید در دو اور آخر آن امتیازات بزرگی کسب کنید. پسر و سپس بقیه اینینگ‌ها بسیار آسان‌تر می‌شوند.”، او افزود.

زمانی که RCB در ورزشگاه M Chinaswamy به مصاف دهلی کپیتالز خواهد رفت، کوهلی به میادین بازخواهد گشت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله