“آنها او را دوست دارند”: واکنش آنوشکا شارما با حمایت هواداران از MS Dhoni در برابر RCB منتشر شد. نگاه کن

هر درگیری بین چنای سوپر کینگز و رویال چلنجرز بنگلور یک بازی پرطرفدار در لیگ برتر هند است. دلیل: دو تا از بزرگترین سوپراستارهای کریکت هند – MS Dhoni و Virat Kohli – را در مقابل یکدیگر قرار می دهد. در بازی روز دوشنبه در استادیوم M Chinaswamy نیز همینطور بود، زمانی که RCB در یک بازی خانگی به مصاف CSK رفت. در حالی که RCB به شدت توسط جمعیت بنگلور پشتیبانی می شود، Dhoni نیز احترام زیادی دارد. بنابراین هنگامی که Dhoni در آخرین اوور اولین اینینگ برای خفاش بیرون آمد، هواداران حاضر در ورزشگاه M Chinaswamy نام او را فریاد زدند. بازیگر آنوشکا شارما، که همسر ویرات کوهلی، ستاره RCB است، تحت تاثیر قرار گرفت و به نظر می رسید که می گوید: “آنها او را دوست دارند.”

ویدیو را اینجا ببینید:

در صحبت از این مسابقه، دوون کانوی 83 توپ از 45 توپ را به ثمر رساند، در حالی که شیوام دوب برای توپ 27-52 منفجر شد، زیرا چنای سوپر کینگز در یک مسابقه IPL در روز دوشنبه، 226 برای شش توپ را به ثبت رساند.
انتخاب کاسه، این یک مبارزه برای حمله بولینگ RCB بود، زیرا batsmen های CSK از همان ابتدا با چکش و انبر کار کردند.

CSK به لطف کانوی، که ابتدا وین پارنل را در اوور دوم به مرز ویکت وسط برد و سه توپ بعد، بازیکن آفریقای جنوبی را از روی حصار پای خوب بلند کرد، شروع کرد.

روتوراج گایکواد در حالی که در اور سوم حرکت می کرد با مشکل مواجه شد و پارنل را در زمان زایمان محمد سراج پیدا کرد.

کانوی در حالی که کارش را با سبکی پیش می‌برد، حیرت‌زده نبود و ویجیکومار ویشاک را برای چهار ضربه‌ی دروازه‌بان دروازه‌بان دروازه‌بان حریف می‌زد، پیش از آن که آجینکیا راهانه (37 بر 20) توپ را به سکوها بفرستد.

رهانه در حالی که با بولینگ پارنل را برای دو مرز و ششم 15 دوش از اوور ششم 15 دوش می زد، رهانه به نظر می رسید که حرفش را ثابت کند.

گلن ماکسول که در اور هفتم وارد حمله شد، توسط کانوی از پارک حذف شد. این دو به شکلی شوم به نظر می رسیدند که تقریباً هر بار در شراکت خود یک مرز یا مجموع شش ها جمع می کردند.

کانوی در بهترین حالت خود بود زمانی که وانیندا هاسارانگا د سیلوا را در اوور دهم به مدت یک ششم بسیار زیاد در اوور دهم دود کرد، قبل از اینکه اسپینر سریلانکایی با پاک کردن رهانه، شراکت خطرناک خود را از بین ببرد. کانوی پنجاه دوم خود را در یورتمه با دو در همان اوور بالا آورد.

نیوزیلندی سپس هاسارانگا را شکست داد و CSK در نیمه راه به امتیاز 97 بر دو رسید. شیوام دوب ورود خود به چین را با یک شش گل بزرگ از ماکسول مشخص کرد، در حالی که کانوی حمله را ادامه داد و ویجیکومار تازه کار را برای چهارنفره پشت سر هم شکست داد.

معلوم شد که این یک کابوس برای ویجیکومار جوان بود، زیرا کانوی برای یک حداکثر دیگر، بیرون از پای خوب کاسه‌زن را چکش زد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله