آندره راسل در حالی که سویاش شارما یک بازی مهم را مقابل گجرات تایتانز از دست داد، آتش گرفته بود. ویدیو ویروسی است. نگاه کن

آندره راسل خشمگین بود و نیتیش رانا، کاپیتان نایت رایدر کلکته، کاری جز تماشای بی‌تفاوتی که سویاش شارما فرصت بزرگی را برای اخراج دیوید میلر در بازی شنبه لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل گجرات تایتانز از دست داد، از دست داد. این خطا در حالی که میزبان شکست هفت ویکتی را متحمل شد، به دام افتاد. در حالی که مسابقه در هاله ای از ابهام قرار داشت، میلر سرویس راسل را اشتباه گرفت و توپ به هوا پرتاب شد. سویاش توانست موقعیت ایده آلی را به دست بیاورد، اما مرد جوان نتوانست چنگال را نگه دارد. راسل به‌طور پیش‌بینی‌شده‌ای از این غیبت ناامید شد و میلر بعداً نقش مهمی در تضمین برد GT در باغ‌های ادن داشت.

این انتقام شیرینی برای تایتان هایی بود که بازی خانگی خود را به خاطر قهرمانی های رینکو سینگ شکست دادند.

ابتدا، دو تایتانز متشکل از محمد شامی (3/33) و جاش لیتل (25/2) پنج ویکت بین آنها انتخاب کردند، در حالی که نوراحمد اسپینر دست چپ (21/2) به کار خوب خود ادامه داد تا KKR را به پایین تر از حد مجاز محدود کند. 179/7 بعد از اینکه هاردیک پاندیا کاسه را انتخاب کرد.

در یک پیست خوش شانس، 39 توپ 81 درخشان رحمان الله قرباز سرعت را تعیین کرد، اما KKR تنها 45 دوش را انجام داد و در پنج اور آخر سه ویکت را از دست داد و از رکورد 200 دوش فاصله گرفت.

در پاسخ، GT در 17.5 اور به سمت هدف حرکت کرد زیرا ویجی شانکار در 51 توپ از 24 توپ (2×4، 5×6) شکست ناپذیر باقی ماند.

میزبان ها با دفاع از مجموع ناچیز، لحظات خود را سپری کردند و شوبمن گیل بی عیب و نقص را یک ران قبل از پنجاه رانش اخراج کردند و با فاصله کمی دیوید میلر را برای 26 گل از میدان خارج کردند.

اما آنها یک نوع هاراکیری مرتکب شدند زیرا اسکی‌باز میلر، که می‌توانست یک گیر ساده برای ویکت آنها باشد، توسط سویاش شارما در سومین آف مورد آزمایش قرار گرفت و او در نهایت آن را قلاب کرد.

GT هنوز به 51 دوش از 29 توپ در آن زمان نیاز داشت، اما این نقطه عطف بود زیرا شانکار و میلر (32 بازی خارج نشدند؛ 18b، 2×4، 2×6) مشکل را در یک همکاری ناگسستنی 87 دوانی که از 39 توپ به دست آمد، حل کردند. .

این برد GT را با 12 امتیاز از 8 بازی به بالای جدول رساند زیرا آنها باید دو بازی دیگر را ببرند تا برای بار دوم به پلی آف صعود کنند.

از سوی دیگر، KKR که پس از متحمل شدن ششمین شکست خود از 9 بازی، به خروجی زودهنگام خیره شده است، اکنون باید در تمام 5 بازی باقی مانده خود پیروز شود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله