آنتوان گریزمان امیدوار است که شکست یوونتوس “بارسا” خواب آلود را بیدار کند – فوتبال

آنتوان گریزمان ، مهاجم بارسلونا معتقد است که شکست تیمش مقابل “یوونتوس” در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر صفر ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که برای لکنت زبان به آنها احتیاج دارد.

این باخت پس از شکست شوک آور مقابل کادیز در روز شنبه رخ داد و بارسا برای اولین بار در 13 فصل موفق به کسب مقام اول گروه خود نشد و از دیدار در قرعه شانزدهم محروم خواهد شد.

اما گریزمان امیدوار است که این به عنوان سیگنالی برای بیدار کردن تیمش که بدترین شروع رقابت های لیگ در 33 سال گذشته بود را داشته باشد.

گریزمان گفت: “این یک ضربه شدید است ، اما به ما کمک می کند تا همه چیز را در منظر قرار دهیم و بیدار شویم.”

“این همچنین می تواند به ما نشان دهد که هر بازی مهم است.”

نتایج وحشتناک “بارسا” باعث شد سرمربی رونالد کومان در معرض دید قرار بگیرد ، اما گریزمان گفت که تنها افرادی که می توانند برای مشکلات تیم مقصر شناخته شوند – بازیکنان هستند.

روز یکشنبه ، بارسا میزبان لوانته است ، امیدوار است که 12 امتیاز خود را در اتلتیکو مادرید ، رهبر لالیگا ، که قهرمان رئال مادرید است ، از بین ببرد.

“چه کسی مقصر است جز بازیکنان؟ همه چیز اشتباه پیش می رود ، اما ما نمی توانیم به دنبال بهانه باشیم. ما باید سخت کار کنیم و یکشنبه پیروز شویم ، باید از آنچه که داریم تصویر بهتری ارائه دهیم. “

“ما از سطح و استعداد لازم برای رسیدن به آنچه می خواهیم برخورداریم. ما می دانیم که چگونه بدویم و بدویم ، این کار باید در هر بازی انجام شود. ما نمی توانیم مثل امروز بی روح باشیم. “