آمباتی رایودو احساساتی پس از کسب ششمین مسابقات IPL در اشک فرو ریخت. نگاه کن

تماشا کنید: امباتی رایودو احساسی بعد از ششمین عنوان قهرمانی IPL اشک می‌ریزد

آمباتی رایودو پس از قهرمانی در IPL 2023© توییتر

آمباتی رایودو، بت‌باز درجه متوسط ​​چنای سوپر کینگز، روز دوشنبه گفت که پس از پایان شگفت‌انگیز حرفه‌ای کریکت خود می‌تواند تا پایان عمر لبخند بزند. رایودو که تصمیم خود را برای توقف بازی در IPL درست قبل از فینال مقابل گجرات تایتانز اعلام کرد، گفت که تلاش سخت او در 30 سال گذشته سود زیادی را به همراه داشته است. “این یک پایان شگفت انگیز است. من نمی توانستم بیشتر از این بخواهم. من خوش شانس بودم که برای تیم های واقعا بزرگ بازی کردم. می توانم تا پایان عمرم لبخند بزنم. تمام کار سختی که در 30 بازی گذشته انجام داده ام. سالها، خوشحالم که این یادداشت را تمام کردم.

پس از اینکه CSK در فینال IPL گجرات تایتانز را با پنج ویکت شکست داد، رایودو گفت: “من واقعاً می خواهم از خانواده ام، پدرم تشکر کنم. بدون آنها امکان پذیر نبود.”

Ravindra Jadeja، بازیکن همه کاره CSK، که در دو توپ آخر یک شش و چهار زد تا عنوان پنجمی را برای CSK به ثبت برساند، این برد را به کاپیتان ماهندرا سینگ دونی تقدیم کرد، که احتمالا آخرین بازی خود را در روز دوشنبه انجام خواهد داد.

“احساس فوق العاده ای است که پنجمین عنوان خود را در حضور تماشاگران خانگی خود کسب کنم. من اهل گجرات هستم و این احساس خاصی است. این جمعیت شگفت انگیز بود. آنها منتظر ماندند تا باران متوقف شود، من می خواهم یک تبریک بزرگ به آنها بگویم. هواداران CSK که برای حمایت از ما آمده بودند.

او گفت: “من می خواهم این برد را به یکی از اعضای ویژه تیم CSK، MS Dhoni تقدیم کنم.”

“فقط فکر می‌کردم باید تا جایی که می‌توانم تاب بخورم. به این فکر نمی‌کردم که توپ به کجا می‌رود، فقط سعی کردم محکم تاب بخورم. مبارزه کردم و سعی کردم مستقیم ضربه بزنم، زیرا می‌دانم موهیت می‌تواند آن‌ها را بزند. توپ های آهسته تر.” – اضافه کرد Jadeja.

موضوعات مطرح شده در این مقاله