آمار کانبرا ODI آمار دقیق

استرالیا علیه هند: آمار سریع کانبرا ODI

روز چهارشنبه ، هند در سومین و آخرین ODI در میدان بیضی مانوکا در کانبرا به مصاف استرالیا می رود.© خبرگزاری فرانسه


هند تور خود در استرالیا را با ضرر متقابل در دو برنامه اول بین المللی یک روزه (ODI) در زمین کریکت در سیدنی آغاز کرد. سومین و آخرین سری ODI چهارشنبه در Manuka Oval در کانبرا برگزار می شود. در حال حاضر سریال را از دست داده است ، هند سعی خواهد کرد تا از سفیدکاری جلوگیری کند. با این حال ، داستان از طرف Wira Koli نیست. هند و استرالیا در سال 2016 فقط یک بازی در زمین بیضی شکل مانوکا در پایتخت استرالیا انجام دادند و در این بازی میزبان با 25 دوش تیم MS Dhoni را شکست داد.

بوق تجاری

آمار درگیری استرالیا – هند (در “مانوکا بیضی” ، کانبرا):

مسابقات انجام شده: 1

برنده استرالیا: 1

در حال حاضر ، کشور در سری های کنونی در استرالیا تنها توسط دو بازیکن هندی – ویرات کولی و شیار داوان نماینده دارد.

کهلی و داوان در این بازی صد سال کشته اند ، اما هند در 25 دویدن به هدف 349 دویدن نرسیده است.

در سری های کنونی ، برشگران هندی در برداشتن ویکت ها از قبل موفق نشده اند ، مانند جاسپر بومرا و یوزوندرا چاهال نشان خود را از دست دادند.

در دو بازی اول ، شهال 19 آهنگر را صرف کرد و 160 دوش را انجام داد و فقط یک گل گرفت. در اولین ODI ، او گرانترین چرخنده هندی با 50 فرمت در هر قالب شد ، زیرا وی از سهمیه 10 فریم 89 اجرا کرد.

بالا رفته

در دو مسابقه ای که در این سری بازی کرد ، بومرا نیز دورانی فراموش نشدنی را پشت سر گذاشت. قصه گو موفق شد فقط دو ویکت انتخاب کند و 152 دوش را از دست داد.

هند ، که اوایل امسال در سری ODI در نیوزیلند دچار سفیدکاری شد ، برای جلوگیری از یک مسابقه دیگر در سریال های 50 ساله خارج ، به اجرای ویژه ای از دیگهای بخار خود احتیاج دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله