آماده‌سازی وب‌سایت برای بک لینک سازی

2. قابلیت اطمینان سایت
با گرم شدن بازار رقابتی، بک لینک یعنی چه داشتن فقط پیوندهای مناسب کافی نیست ، شما باید از وب سایت های بسیار معتبر یا وب سایت هایی که گوگل به آنها اعتماد دارد به دلیل ارزش محتوای آنها و پیوندها ، بک لینک بگیرید.

به عنوان مثال ، سایت های خبری معروف ممکن است مربوط به تجارت شما نباشند ، اما اگر از آنها بازخورد بگیرید ، شهرت بالای آنها می تواند به وب سایت شما سرایت کند.

برای تخمین ارزش بازخورد هر وب سایت ، می توانید مرجع مدیریت دامنه آن را در وب سایت Moz بررسی کنید. دامنه مرجع نمایه ای است که توسط وب سایت Moz توسعه یافته و بسته به تعداد و کیفیت پیوندهای موجود در هر وب سایت ، ارزیابی محسوب می شود (از 1 تا 100).

مقاله مرتبط: صفحه اقتدار چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟

3. پیوندها و Nufal را دنبال کنید
بک لینک ها به طور پیش فرض “دنبال می شوند” ، به این معنی که برای گوگل ارزشمند هستند و می توانند بر رتبه بندی وب سایت تأثیر بگذارند. از طرف دیگر ، ما پیوندهای nofollow داریم که Google برای آنها ارزشی ندارد.

بازخورد شبکه های اجتماعی ، نظرات وبلاگ و بازخورد ویکی پدیا یک گنجینه جدید است. گوگل همچنین از دارندگان وب سایت ها می خواهد با افزودن برچسب nofollow (“rel =” nofollow) به پیوندهای حامی مالی یا پرداخت شده ، وابستگی تجاری خود را فاش کنند.

مطمئناً ، از آنجا که فقط پیوندهای بعدی ارزش وب سایت منبع را به وب سایت پیوند داده شده منتقل می کنند ، باید پیوندهایی را برای بهبود سئوی وب سایت های خود دنبال کنید. داشتن لینک فقط برای موتورهای جستجو غیر طبیعی به نظر می رسد. در واقع ، روابط با ثروت جدید همچنین می تواند به طور غیر مستقیم در رتبه بندی شما تأثیر بگذارد.

به عنوان مثال ، بازخورد از یک وب سایت محبوب می تواند راهی عالی برای تبلیغ وب سایت شما باشد. در حقیقت ، مراجعه های نئوپلاستیک مناسب می تواند منبع ارزشمندی برای مراجعه به مراجع باشد.

4. محل اتصال
پیوندهای متنی پیوندهایی هستند که در یک مقاله تعبیه شده اند. ارزش سئو این پیوندها بسیار بیشتر از پیوندهای زیر یا نوار کناری وب سایت است ، زیرا خواننده علاقه مند که می خواهد اطلاعات بیشتری کسب کند ، می تواند به راحتی بر روی آنها کلیک کرده و از همان مطالب استفاده کند. این به نوبه خود میزان ترک تحصیل یا میزان ترک تحصیل را کاهش می دهد و از نظر Google به این معنی است که وب سایت شما با محتوا مرتبط است.

 

5. متن گربه
Anchor text کلمه یا عبارت قابل کلیک است که برای پیوند از یک صفحه به صفحه دیگر استفاده می شود و ممکن است حاوی یکی از موارد زیر باشد:

همان کلمه کلیدی
کلمه کلیدی با متن دیگر ؛
نام وب سایت (متن حاوی نام تجاری) ؛
آدرس سایت؛
عبارات متداول مانند “اینجا را کلیک کنید”.
از آنجا که کلمات کلیدی رمزگذاری شده عنوان صفحه پیوند شده هستند ، این پتانسیل را دارند که به طور قابل توجهی بر رتبه شما تأثیر بگذارند. البته ، نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که استفاده بیش از حد و استفاده مداوم از کلمه کلیدی یکسان برای همه لنگرها مناسب نیست ؛ درعوض ، اطمینان حاصل کنید که Google با دیدن پیوندهای شما هرگز احساس آزردگی نمی کند.

اما اسراف دقیقاً چگونه است؟

اگرچه هیچ قاعده استانداردی در این زمینه وجود ندارد ، اما جدول زیر ، که میانگین استفاده از انواع متن جاسازی شده را نشان می دهد ، می تواند معیار خوبی برای تعادل در این زمینه باشد: