آفریقای جنوبی پس از بازی ایرلند و بنگلادش به جام جهانی کریکت راه یافت

آفریقای جنوبی روز سه‌شنبه پس از اینکه اولین بازی ملی یک روزه بین ایرلند و بنگلادش با تساوی بدون گل به پایان رسید، جواز حضور مستقیم در جام جهانی کریکت هند را به دست آورد. ایرلند برای صعود از رده یازدهم جدول امتیازات، باید در هر سه مسابقه این سری مقابل بنگلادش در چلمسفورد، مقر استان اسکس انگلیس، پیروز شود. حتی اگر ایرلند اکنون این سری را 2-0 کند، آنها نمی توانند آفریقای جنوبی را در رده هشتم جدول رده بندی سوپرلیگ جام جهانی (WCSL) پشت سر بگذارند.

تیم ایرلند اکنون باید در یک تورنمنت مقدماتی از 18 ژوئن تا 9 ژوئیه در زیمبابوه شرکت کند که قهرمانان سابق هند وست و سریلانکا نیز در آن حضور دارند.

ایرلندی ها در اور هفدهم 65-3 شدند و 246-9 بنگلادش را از 50 اور کامل تعقیب کردند، زمانی که نور ضعیف و باران بازی را در ساعت 16:34 به وقت محلی (15:34 به وقت گرینویچ) متوقف کرد.

اینینگ های ایرلند به حداقل 20 اور نیاز داشت که به روش داکورث-لوئیس-استرن در مسابقات بارانی اعلام می شد.

اما مسابقه در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ لغو شد، زیرا داوران شرایط را برای از سرگیری بازی خیلی مرطوب تشخیص دادند.

جاش لیتل، تازه وارد لیگ برتر هند، حمله ایرلند را با نتیجه 3-61 با دو ویکت از گراهام هیوم و مارک آدیر هدایت کرد، زیرا بنگلادش در یک زمین خوب به یک مجموع به ظاهر متوسط ​​محدود شد.

مشفق رحیم تولد 36 سالگی خود را با به ثمر رساندن 61 گل برای ببرها در مقابل جمعیتی حدود 3000 نفری در چلمسفورد جشن گرفت که عمدتاً از طرفداران بنگلادشی تشکیل شده بودند.

نجم الحسین شانتو 44 ساله شد.

با این حال، ایرلند پس از از دست دادن پل استرلینگ بازکننده با تجربه و کاپیتان اندرو بلبیرنی خیلی زود با نتیجه 27-2 با مشکل مواجه شد.

این سریال روز جمعه ادامه خواهد داشت.

اولین رتبه های جام جهانی 10 تیمی به هشت تیم برتر WCSL می رسد، رقابتی که در سه سال گذشته برگزار شده است.

انگلیس، هند، نیوزلند، استرالیا، بنگلادش، پاکستان و افغانستان، قهرمانان فعلی، جایگاه خود را تضمین کرده اند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله