آفریقای جنوبی در برابر انگلیس: جانی بورستو خوشحال از همکاری خود در White-Ball For Country


باتسمن از جانی بایرتوف از انگلیس روز جمعه در اولین مسابقه T20I با آفریقای جنوبی یک مسابقه برگزار کرد. هنگامی که انگلیس با یک بازگشت خیره کننده برگشت و با چهار گل بازی را خیره کننده کرد ، بورستوف از 48 گل 86 شکست ناپذیر به ثمر رساند. بورستوف که اغلب بهترین چاقو برای توپهای سفید محسوب می شود ، در اولین مسابقه با شماره چهار وارد جنگ شد. خفاش راست دست اکنون از نقش جدید بهره می برد و معتقد است تا زمانی که نقشی در تیم داشته باشد می تواند هر کجا را شکست دهد.

بوق تجاری

“من واقعاً از کاری که بازی من انجام می دهد خوشحالم. من واقعاً از آرامش و آرامش لذت بردم. دیدن انگلیس مهم است. من می خواهم برای انگلیس کریکت بازی کنم. [where I bat]. تا زمانی که من در مسابقات پیروز می شوم و بازی می کنم ، چنین خواهد بود. ”Baistow به نقل از ESPNcricinfo گفت.

با پیگیری 180 ، انگلیس بدترین شروع را زمانی آغاز کرد که جیسون روی در همان ابتدا بازگشت.

چند دقیقه بعد ، لونگی نگیدی اولین توپ طلسم خود را زد که جاس باتلر از آنجا دور شد و هفت دوش عالی را به ثمر رساند.

دیوید مالان ، که در حال حاضر رتبه اول را دارد ، نتوانست اثری از خود برجای بگذارد ، زیرا جورج لیند دفعه بعدی او را کنار زد.

با نتیجه 34-3 ، بورست و واگن بن استوکس بهم پیوستند ، این زوج سرویس را از سر گرفتند و توپ را در همه قسمتها خرد کردند تا فشار به آفریقای جنوبی برگردد.

برستوف گفت: “من از چگونگی بازی امشب بسیار خوشحال شدم. این نقشی است که قبلاً بازی کرده ام ، بنابراین بیرون آمدن و جلب اعتماد به نفس و کمک به برنده شدن در مسابقه – این مسئله است.”

بالا رفته

وی افزود: “من از سرعت ساخت این دوره ها خوشحال شدم. برای پیروزی با سه یا چهار گل … بسیار خوشحالم.”

یکشنبه هفته آینده انگلیس و آفریقای جنوبی شاخهای T20I دوم را می کشند.

مباحث ذکر شده در این مقاله