آفریقای جنوبی تیم 24 نفره ای را برای سری نسخه های محدود برابر انگلیس اعلام کرد ، دیل استین را از دست می دهد


گلدان سریع دیل استین برای تیم 24 نفره آفریقای جنوبی که روز جمعه در ژوهانسبورگ اعلام شد برای دو ست گل سفید برابر انگلیس از 27 نوامبر اعلام شد ، یک پاس قابل توجه است. استین 37 ساله در آگوست 2019 از کریکت آزمایشی بازنشسته شد – ویکت یک بار در قالب پنج روز ، اما گفت که او همچنان در دسترس تیم های محدود بین المللی است.

بوق تجاری

در فصل 2019/20 ، او در دو بیست تیم بین المللی مقابل انگلیس و یک در مقابل استرالیا بازی کرد. انتظار می رفت وی در مسابقات جهانی ICC T20 که قرار بود در ماه های اکتبر و نوامبر سال جاری برای استرالیا برگزار شود ، به اجرای برنامه بپردازد. این مسابقات به دلیل بیماری همه گیر Covid-19 به تعویق افتاد.

در بیانیه کریکت آفریقای جنوبی که این تیم را گزارش می کند ، به عدم حضور استین اشاره نشده است.

استین یکی از اعضای Royal Challengers در بنگلور در لیگ برتر فعلی هند است ، اما فقط در سه مسابقه لیگ بازی کرده است ، یک گل برای 133 دوش گرفته و 11.40 دریافت کرده است.

این 24 بازیکن اکثر بازیکنان بین المللی آفریقای جنوبی را شامل می شوند که فقط یک بازیکن ، بازیکن سریع توپ ، Glenton Stourman را شامل می شود.

ویکتور مپیتسنگ ، جذب کننده جدید ، گفت که تیم برای هر دو شکل کریکت توپ سفید برابر انگلیس انتخاب شده است – سه تیم بین المللی T20 و سه تیم بین المللی یک روزه.

تمام مسابقات در کیپ غربی ، کیپ تاون و پارل برگزار خواهد شد و تیم آفریقای جنوبی – مانند جهانگردان انگلیسی – در همان هتل اقامت خواهند داشت و به دلیل کوید محدود به هتل و زمین های کریکت خواهند بود. تماشاگران در مسابقه ممنوع هستند.

مپیتسنگ گفت: “در یک محیط ایمنی زیستی که جابجایی و خروج از آن محدود شود ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که تمام پایگاه های ما توسط 24 بازیکن پوشانده شده است.”

“این همچنین به تیم این فرصت را می دهد تا چند بازی بین تیم ها انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که آنها مهارت های توپ سفید را قبل از شروع سری افزایش می دهند.”

گراهام اسمیت ، مدیر کریکت CSA گفت که برای اولین بار از زمان شیوع Covid ، تلاش زیادی برای اطمینان از بازگشت تیم آفریقای جنوبی به کریکت بین المللی انجام شده است.

اسمیت گفت: “این یک زمستان طولانی است و بسیار عالی است که ما در نهایت انتظار داریم یک تور بین المللی قریب الوقوع در سواحل خود داشته باشیم.”

“این یک فصل مهم برای تیم است ، در پایان سال آینده هند میزبان جام جهانی ICC T20 خواهد بود.

“من مطمئن هستم كه به طور خاص سری T20 دارای فعالیتهای انفجاری برای علاقه مندان كریكت در خانه است. سری ODI در برابر قهرمانان جهان را همیشه به هیجان می آورد.”

بالا رفته

ترکیب آفریقای جنوبی:

کوینتون دو کاک (کاپیتان) ، تمبا بائوم ، جونیور دالا ، فوف دو پلسیس ، بیورن فورتوئین ، بوران هندریکس ، ریزا هندریکس ، هاینریش کلااسن ، جورج لیند ، کشاو مهاراج ، یانمن مالان ، دیوید میلر ، لونگی نگیدی ، هنریچ نوریچ ، آندیل فلوکوئی. دواین پرتوریوس ، کاگیز ربادا ، تبرایز شمسی ، لوتا سیپاملا ، جان جان اسموتس ، گلنتون استورمن ، پیت ون بیلون ، روسی وان در دوسن ، کایل ورن.

مباحث ذکر شده در این مقاله