آغاز فروش تویوتا یاریس 2021

رقابت درگ این هفته خودروبانک بین دو هاچ بک محبوب بازار خودرو ایران (و شاید جهان) است که ضمن نزدیکی اعداد و ارقام و ویژگیهای فنی، از دیدگاه باطنی، خواستگاه بازاری، و همچنین زادگاه، زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت دارند. اگر از نتیجه این رقابت درگ دلخور و به صحت آن مشکوک هستید پس تا پایان این مقاله خودروبانک با ما همراه باشید و آن را با دقت دنبال کنید چرا که پر از نکات ریز و تاثیر گذار و البته آموزنده است. تفاوتهای بزرگ و کوچک که در حقیقت نتیجه نهایی این رقابت درگ را رقم زدند. همچنین در این کلاس میتوانید به خرید نیسان تیانا فولآپشن نیز بیندیشید. اولین نامی که در این کلاس به ذهن خطور میکند، تویوتا کمری است که طی سالهای اخیر در قالب نسلهای مختلف به بازار ایران راه پیدا کرده و نسخههای مختلفی از این سدان ژاپنی به دست مشتریان ایرانی رسیده است. اما خودروی دیگر از کشور ژاپن از برندی معروف به تازگی پا به بازار خودرو در این کلاس گذاشته است. مشخصات روان کننده های تویوتا یاریس ۲۰۰۹ به شرح ذیل مطابق با دفترچه فنی خودرو گرآوری شده است تویوتا یاریس مدل ۲۰۰۹ در دو مدل دستی و اتوماتیک و حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی هاچ بک و سدان به بازار عرضه شده است در مدل ۲۰۰۹ مشخصات ذیل برای هر دو مدل هاچ بک و سدان(صندوقدار) یکسان است.

سیستم صوتی مجهز به سیدی خوان و پخش MP3، درگاه USB، بلوتوث، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین دید عقب، GPS و هشت بلندگوی بسیار با کیفیت هم در داخل کابین تعبیه شده است. در این بین لکسوس ES350 مجهز به پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری، توان فنی و چابکی فوقالعاده را از خود به نمایش گذاشته و رانندگی مهیجی را برای کاربران رقم خواهد زد. این کراس اوور کوچک قرار بود در نمایش خودروی ژنو رونمایی شود اما شرایط کرونایی این روزها و عدم برگزاری رویداد خودرویی مذکور، برنامه های تویوتا را به چالش کشاند. این خودروی ژاپنی با داشتن وزنی در حدود ۱۰۵۵ کیلوگرم کارایی نسبتاً خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. گیرباکس ۶ سرعته تیپ ترونیک ولاستر اما تا حدودی به لذت سواری بااین خودروی کوچک افزوده است و باعث میشود ضعفهای فنی این خودرو را فراموش کنید. این یک هاچبک بزرگ است که ارزش زیادی در برابر پول پرداختی دارد. مشخصات روان کننده های تویوتا یاریس ۲۰۱۱ به شرح ذیل مطابق با دفترچه فنی خودرو گرآوری شده است تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۱ در دو مدل دستی و اتوماتیک و حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی هاچ بک و سدان به بازار عرضه شده است در مدل ۲۰۱۱مشخصات ذیل برای هر دو مدل هاچ بک و سدان(صندوقدار) یکسان است.

موتور الکتریکی بکار رفته در پریوس نیز از نوع آهنربای دائم 650 ولتی است که نیروی حرکتی آن توسط باتریهای نیکل متال هیبرید 288 سلولی با توان خروجی 36 اسب بخاری تامین میشود که با ادغام هر دو نیرو با یکدیگر، نیروی 134 اسب بخاری و گشتاور 207 نیوتن متری بدست میآید و به راحتی شتاب صفر تا صد این خودروی 1380 کیلوگرمی را به 11.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن را نیز به 180 کیلومتر بر ساعت میرساند. با وجود کاهش ۴٫۰۶ سانتی متری ارتفاع خودرو، فضای سرِ در اختیار سرنشینان به لطف جانمایی پایین تر صندلی ها، بدون تغییر باقی مانده است. با همهٔ اینها، هرچند تویوتا GR یاریس به سریعترین خودروهای جهنم سبز نزدیک نیست اما لپ تایم آن فاصلهٔ چندانی با دیگر هاچبکهای داغ ندارد. لوازم یدکی تقلّبی، از لحاظ برچسب، بستهبندی و دیگر جزئیات مشابه لوازم یدکی اصلی هستند. برای خرید لوازم یدکی تویوتا یاریس، می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۶۲۹۸۳ تماس حاصل فرمایید.

این پیشرانه نیرویی برابر با ۱۰۷ اسب بخار تولید می کند و حداکثر گشتاور تولیدی آن ۱۴۱ نیوتن متر می باشد. این برند لاکچری زیرمجموعه تویوتا، در حال حاضر سدانهای لوکسی همچون مدل GS و ES را به بازار کشورمان ارائه کرده و نسخههای جدیدتر آنها در قالب مدلهای 2013 تا 2015 در بازار موجود هستند. خودرویی بغایت زشت و دافع که هیچ بویی از نسخههای زیبا و جذاب هاچ بک در چهرهاش نبرده است! مشخصات روان کننده های تویوتا یاریس۲۰۱۴ به شرح ذیل مطابق با دفترچه فنی خودرو گرآوری شده است تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۴ در دو مدل دستی و اتوماتیک و حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی هاچ بک و سدان به بازار عرضه شده است در مدل ۲۰۱۴مشخصات ذیل برای هر دو مدل هاچ بک و سدان(صندوقدار) یکسان است. تغییرات در کابین این خودرو به صندلی های اسپرت با دوخت سفید و فرمان سه پره کوچک تر گرفته شده از تویوتا 86 به همراه لوگوی GR روی پانل تجهیزات محدود می شود. سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک امری غیرمتعارف برای کراساوورهایی با ابعاد یاریس کراس است، اما ما بسیار خوشحالیم که تویوتا از رقبای خود یک گام جلوتر بوده و این خودرو را با سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک راهی بازار کرده است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تویوتا یاریس در باما وب سایت خود باشید.