آرون فینچ خوشحال است که دوباره مقابل هواداران بازی می کند

استرالیا و هند: آرون فینچ از بازی دوباره مقابل هواداران خوشحال است

استرالیا برنده دو ODI اول برای پیروزی در این سری در برابر هند شد.© اینستاگرام


هارون فینچ ، کاپیتان “شمشیرهای سفید” استرالیایی پس از پیروزی بدون شکست 2-0 در سری 3 بازی ODI مقابل هند ، گفت که احساس خوبی است اگر بتوانید در مقابل تماشاگران میزبان این سری را ببرید. روز یکشنبه استرالیا در 51 مسابقه هند در دومین سری ODI از سه مسابقه موفق به شکست این سری شد. فینچ در اینستاگرام نوشت: “این سریال عالی برنده شد ، خیلی خوب است که به میهنم برگردم و در مقابل هواداران بازی کنم.”

بوق تجاری

از سوی دیگر ، بازیکنان هندی ، که در یک سری آزمایشات چهار مسابقه دیده می شوند ، روز دوشنبه در ورزشگاه عرق ریختن را دیدند تا برای سری ولتاژ بالا که از 17 دسامبر در آدلاید اول آغاز می شود ، آماده شوند.

دروازه بان بتسمن ، ریشاب پانت روز دوشنبه این عکس را با چتشوار پوجارا ، راویچندران اشوین و محمد سراج به اشتراک گذاشت و او پست را “دوستان در ورزشگاه” نامید.

اوایل روز دوشنبه ، استرالیا با کریکت تأیید کرد که دیوید وارنر و سرمربی پت کامینز دیدارهای باقی مانده برابر هند را از دست خواهند داد. Batsman D’Arcy Short که آخرین بار در فوریه 2019 در T20I بازی کرد ، جایگزین Warner مصدوم در T20I شد.

بالا رفته

وارنر در طی سه مسابقه سری دوم ODI از ناحیه کشاله ران آسیب دید. وی هنگام غواصی برای فرار از اوایل تعقیب و گریز در هند مجروح شد. اگرچه شورت جایگزین وارنر خواهد شد ، اما در این مرحله به کامینز جایگزینی مستقیم اختصاص داده نمی شود.

روز یکشنبه ، استرالیا در دومین سری از سه مسابقه ODI با 51 ران هند را شکست داد. بولرهای هندی بار دیگر مجبور به کار سخت شدند و در نتیجه میزبان در مجموع 389/4 را ارسال کردند. استیو اسمیت 104 بار اجرا کرد و وارنر 83 دوش انجام داد. گلن ماکسول و مانوس لابوشان نیز برای مسابقات استرالیا وارد مسابقات شدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله