آرسنال در برابر گرگ ها: راول خیمنز در درگیری وحشت دچار شکستگی جمجمه شد ، گرگ ها می گویند


رائول خیمنز مهاجم گرگ ها در یک درگیری رودررو با داوید لوئیس از آرسنال در یک بازی روز یکشنبه که توسط باشگاه وی برگزار شد ، جمجمه خود را شکست. ملی پوش 29 ساله مکزیکی قبل از اعزام به بیمارستان ، به مدت 10 دقیقه در زمین بازی تحت درمان قرار گرفت. گرگ ها که برای اولین پیروزی خود در آرسنال پس از 40 سال در بازی 2-1 پیروز شدند ، گفتند که برای چندین روز تحت نظر خواهند ماند. در بیانیه باشگاه آمده است: “رائول پس از عمل جراحی شب گذشته در بیمارستان لندن راحت است.”

بوق تجاری

“از آن زمان ، او شریک زندگی خود دانیلا را دیده و اکنون در حال استراحت است. چند روز تحت نظارت خواهد بود تا زمان بهبودی.

“این باشگاه از کادر پزشکی آرسنال ، پیراپزشکان NHS ، کارکنان بیمارستان و جراحانی که به لطف مهارت ها و پاسخ به موقع آنها چنین کمک هایی را ارائه می دهند ، تشکر می کند.

“این باشگاه از رائول و خانواده اش خواسته است قبل از ارائه هرگونه به روزرسانی اضافی در زمان مناسب ، فضا و حریم مشخصی را فراهم كنند.”

لویی برای نیمی از زمان در خون با مایع خونریزی به باند سفید پیچیده شده در اطراف سرش باقی ماند.

مدیر آرسنال ، میکل آرکتا ، از تصمیم بازداشت این بازیکن برزیلی دفاع کرد و گفت که وی هیچ نشانه ای از ضربه مغزی ندارد و به دلیل نگرانی برزیلی از این بریدگی ، او را فراخواندند.

با این حال ، تماس ها برای استفاده از بازیکنان جایگزین موقت که در اتحادیه راگبی هستند ، تمدید شده است ، در حالی که بازیکن به طور کامل بررسی می شود.

لوک گریگز ، مدیر اجرایی خیریه کرانیال ، گفت: “در فوتبال اغلب اوقات ، بازیکنان را پس از ارزیابی ضربه مغزی می بینیم و پس از چند دقیقه که مشخص می شود قادر به ادامه کار نیستند ، آنها را فراخوانی می کنیم.” صدمات ناشی از سر.

“به همین دلیل است که ما به سرعت نیاز به ضربه مغزی موقتی در فوتبال داریم.

بالا رفته

“شما فقط نمی توانید با آسیب دیدگی سر خود ریسک کنید.”

قانون گذاران فوتبال IFAB در را برای جایگزینی ضربه مغزی باز کرده اند ، که به طور آزمایشی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس مورد استفاده قرار خواهد گرفت به امید صعود به جام حذفی در این فصل.

مباحث ذکر شده در این مقاله