آرجون کاپور لیگ مسابقه ای سوپرکراس هندی CEAT را راه اندازی کرد

هند شاهد انقلابی عظیم در دنیای موتوراسپورت بود، زمانی که آرجون کاپور، هنرپیشه بالیوود و طرفدار پرشور سوپرکراس، لیگ مسابقه سوپرکراس هند CEAT را با همکاری فدراسیون باشگاه‌های ورزش موتوری هند (FMSCI) راه‌اندازی کرد. این لیگ پیشگامانه اولین لیگ مسابقه ای Supercross مبتنی بر حق رای دادن است که مسابقه دهندگان را از سراسر جهان گرد هم می آورد تا در قالب ها و دسته بندی های مختلف به رقابت بپردازند. لیگ مسابقه‌های سوپرکراس هندی CEAT (ISRL) قرار است با ترکیب اکشن هیجان‌انگیز و رقابت شدید، دنیای موتوراسپرت را متحول کند. با CEAT به عنوان حامی عنوان و تویوتا هایلوکس به عنوان شریک رسمی خودرو ISRL، این همکاری بین برندها و لیگ گواهی بر ارزش های مشترک آنها در نوآوری، عملکرد و فراتر رفتن مرزها است.

فصل افتتاحیه در استادیوم نمادین جواهر لعل نهرو در پایتخت ملی، دهلی نو در اکتبر 2023 آغاز خواهد شد و پس از آن رویدادهای هیجان انگیزی در شهرهای برجسته ای مانند بمبئی، پونا و احمدآباد برگزار خواهد شد. از اکتبر تا دسامبر 2023، طرفداران در این شهرها شاهد نمایش های هیجان انگیز مهارت، مانورهای جسورانه و اقدام با سرعت بالا خواهند بود که مسابقه سوپرکراس را دوباره تعریف می کند.

اس اس سانتوش، موفق‌ترین قهرمان سوپرکراس هند، می‌گوید: «راه‌اندازی امروز لیگ مسابقه‌های سوپرکراس هند، نقطه عطفی برای همه ما در جامعه موتور کراس است. هند پتانسیل و استعداد بسیار زیادی در این عرصه دارد و من مطمئن هستم که لیگ این توانایی را دارد که بستری برای همه سوارکاران نوپا فراهم کند تا استعداد، مهارت ها و استقامت خود را به جهان نشان دهند. لیگ اتومبیلرانی سوپرکراس هند، IPL موتور کراس خواهد بود و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا فصل اول در اکتبر امسال آغاز شود.

ایشان لوکنده، یکی از بنیانگذاران و مدیر شرکت Supercross India Pvt Ltd می گوید: CEAT Supercross Racing India قصد دارد قلب علاقه مندان به ورزش های موتوری را با نمایش روح ماجراجویی و جابجایی مرزها تسخیر کند. راه اندازی لیگ مسابقه سوپرکراس هند CEAT. (CISRL) یک رویداد مهم برای ورزش های موتوری و صنعت خودرو در هند است. هدف این لیگ فراهم کردن بستری برای جوان سواران برای ظهور و شکوفایی استعدادهای خود با سوارکاران بین المللی، جلب توجه حامیان مالی و تولیدکنندگان است. همچنین فرصتی عالی برای خودروسازان ایجاد می کند تا محصولات آینده نگر و فناوری های نوآورانه خود را به نمایش بگذارند. ISRL گامی مثبت برای رشد و به رسمیت شناختن موتوراسپرت در هند است و انتظار می‌رود که از طریق رقابت در سطح جهانی تأثیر قابل‌توجهی بر صنعت خودرو داشته باشد.

در این مراسم، آقای اکبر ابراهیم، ​​رئیس FMSCI گفت: «فدراسیون غرق در فرآیند فکری و ابتکار تیم SXI در ارتقای فرهنگ موتوراسپورت در کشور است. این ابتکار نه تنها استعدادهای جهانی را به کشور جذب می کند، بلکه بستری برای پرورش استعدادهای جوان و قرار دادن هند در نقشه جهانی ورزش فراهم می کند.

آقای آرجون کاپور با ابراز شور و شوق خود گفت: «از روزهای اولیه کودکی، من اسیر هیجان و هیجان خالص مسابقه سوپرکراس بودم. امروز که به اطراف این میدان باشکوه مملو از غرش موتورها و هیجان محسوس در هوا نگاه می کنم، سرشار از سپاسگزاری هستم. لیگ مسابقه‌ای سوپرکراس هندی CEAT میزبان بهترین مسابقه‌دهنده‌های جهان است که در خاک خانه ما رقابت می‌کنند، اما آنها همچنین راه را برای نسل‌های آینده هموار کرده‌اند تا هیجان‌ها و شادی‌های سوپرکراس را در آغوش بگیرند.»

آقای Lakshminarayanan B، مدیر ارشد بازاریابی، CEAT Limited، گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که اسپانسر عنوان لیگ Racing Supercross هند شویم. ارتباط CEAT با این ورزش نشان دهنده تعهد دیرینه ما به حمایت و ترویج اشتیاق و هیجان رویدادهای ورزشی رقابتی است. از سال 2014، CEAT در دنیای دوچرخه های خاکی سرمایه گذاری کرده است و سری جدید Gripp MX را در سال 2023 عرضه خواهد کرد. تایرهای پیشرفته و با عملکرد بالا CEAT برای زمین چالش برانگیز Supercross ایده آل هستند و چسبندگی و کنترل عالی را برای سواران فراهم می کنند. به عنوان حامیان عنوان، ما متعهد به افزایش هیجان و آدرنالین در مسابقات Supercross هستیم و منتظر فصلی هیجان انگیز در پیش هستیم. ما مفتخریم که بخشی از این ورزش هیجان انگیز هستیم و به رشد و محبوبیت آن در هند کمک می کنیم.

آقای Atul Sood، معاون فروش و بازاریابی استراتژیک تویوتا Kirloskar Motor گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که به عنوان شریک رسمی خودرو در اولین لیگ مسابقه ای سوپرکراس هند بپیوندیم. این پلتفرم به ما فرصتی منحصر به فرد می دهد تا با تویوتا هایلوکس که به خاطر قابلیت های خارج از جاده اش مشهور است، پشتیبانی لازم را برای حرکت دوچرخه های سوپرکراس تخصصی ارائه دهیم. نیازی به گفتن نیست که ارتباط ما با موتوراسپرت در سراسر جهان طولانی مدت بوده است و ما از حمایت از لیگ سوپرکراس هند در هند خرسندیم.

تیم SXI، شرکت مادر لیگ مسابقه‌های سوپرکراس هندی CEAT، ابتکار پیشگامانه‌ای را رهبری می‌کند که توسط مسابقه‌دهنده‌های بین‌المللی سابق Ishan Lokhande، Vir Patel و Ashwin Lokhande رهبری می‌شود. آنها با تکیه بر تجربه شخصی گسترده و اشتیاق تزلزل ناپذیر خود به این ورزش، این مفهوم را با دقت توسعه دادند، شکاف های مهم را شناسایی کردند و مجموعه ای را ارائه کردند که قرار است مسابقات Supercross را در مقیاس جهانی بازتعریف کند. آنها با درک عمیق خود از این ورزش و تعالی بی وقفه، راه را برای عصر جدیدی از سوپرکراس هموار می کنند که مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود می کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله