“آرجون در… از ساچین پیشی گرفت”: راوی شاستری در اکسپلویت های IPL دو پدر و پسر

راوی شاستری، سرمربی سابق هند، آرجون را به دلیل “روشنی فکر” تحسین کرد.© BCCI/IPL

سرخپوستان بمبئی عصر شنبه در مسابقه IPL 2023 در ورزشگاه وانکهده به مصاف کینگز پنجاب خواهند رفت. در بازی قبلی خود، MI با آرجون تندولکار، پسر ساچین تندولکار بزرگ، SunRisers حیدرآباد را شکست داد و در آخرین اوور 20 ران را زد. در توپ ماقبل آخر مسابقه، آرجون بوونشوار کومار از SRH را اخراج کرد تا اولین ویکت IPL خود را بگیرد، چیزی که پدرش در طول دوران حضورش در لیگ غنی نتوانست به آن دست یابد.

راوی شاستری، سرمربی سابق تیم هند، قبل از بازی MI مقابل PBKS، از آرجون به خاطر نشان دادن “صراحت فکر” هنگام بازی در آخرین بازی مقابل SRH تمجید کرد.

در نحوه اعدام آرجون آن بازیکنان در فینال، افکار شفافی وجود داشت. او کار درخشانی در تغییر سرعت انجام داده و اکنون به چیزی رسیده است که پدرش نتوانسته است. ساچین هرگز ویکت IPL نگرفته است و آرجون از او پیشی گرفته است.”

هندی‌های بمبئی پس از شروع ضعیف با شکست در دو بازی اول خود، که در رده ششم جدول امتیازی قرار دارند، موفق شدند با پیروزی مقابل دهلی کپیتالز، نایت رایدر کلکته و سان‌رایزرز حیدرآباد به طرز چشمگیری به عقب برگردند.

تیم تحت رهبری روهیت شارما اکنون چشم به چهارمین برد متوالی دارد زیرا در مقابل PBKS قرار می گیرد، تیمی که در غیاب کاپیتان معمولی و بهترین گلزن خود، شیخار داوان، که بعید است مقابل تیم سابقش بازی کند، دچار لکنت شده است.

PBKS که در رده هفتم جدول امتیازی قرار دارد، از مجموع 6 بازی سه برد کسب کرده است، اما هر سه شکست در 4 بازی اخیر خود رقم خورده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله