آرجون تندولکار می تواند ویکت ها و همچنین شش ها را بگیرد. نگاه کن

آرجون تندولکار، پسر ساچین تندولکار، بزرگ کریکت، روز سه‌شنبه شبی به یاد ماندنی داشت که اولین ویکت خود را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 برای هندی‌های بمبئی مقابل سان رایزرز حیدرآباد گرفت. پس از دو اوور در شروع، کاپیتان MI در آخرین اور توپ را به آرجون داد و SRH برای بردن به 20 ران نیاز داشت. آرجون چند بازیکن یورک را تحویل داد و همچنین ویکت بوونشوار کومار را گرفت زیرا تیمش با 14 ران برنده مسابقه شد. طبیعتا برای ساچین نیز لحظه افتخار بود که شخصیت های معروف به او و پسرش تبریک گفتند.

یک روز پس از بازی‌های بولینگ، MI ویدیویی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد چند بازیکن جوان MI در حال ضربت خوردن هستند. این ویدئو آرجون را نشان می‌داد که مشت‌های بزرگی می‌زد. در حالی که آرجون تندولکار بیشتر به خاطر بولینگ با سرعت بازوی چپش شناخته می شود، او در اولین بازی خود در مسابقات Ranji Trophy در دسامبر 2022 یک قرن برای گوا در برابر راجستان گلزنی کرد و از موفقیت پدرش الگوبرداری کرد.

“خیلی خوبه، فکر میکنی اولین کارشون بود؟؟ دوباره نگاه کنید،» MI پست را شرح داد.

در حالی که چندین بازیکن فعلی و سابق کریکت از آرجون به خاطر حفظ خونسردی خود در شرایط فشار ستایش کردند، مربی سابق سان رایزرز حیدرآباد، تام مودی، پیشنهاد کرد که خیلی زود است که این بازیکن جوان را “بازیکن مرگبار” خطاب کنیم.

«اگر او را صرفاً در مورد اعدام قضاوت کنید، او این کار را درست انجام داده است. او خط خود را درست انجام داد، طرف زمینی را که به آن نگاه می‌کرد بولد کرد، طولش را درست گرفت، تعداد تحویل‌ها را نزدیک به یورک بود. او و روهیت را تحت فشار زیادی قرار می داد زیرا او (روهیت) در ابتدای اینینگ ها برنامه ریزی نمی کرد که آرجون تندولکار یکی از بازیکنان مرگبار او باشد.”

با این حال، مودی که مربی SRH در زمان قهرمانی IPL در سال 2016 بود، احساس می کند که آرجون بسته به شرایط می تواند در اوورهای میانی استفاده شود.

او به وضوح نقشی در آن سمت دارد، یعنی پرتاب توپ جدید، کاری که قبلاً دو بار انجام داده است. من نقش او را به طور بالقوه جایی در وسط کادر می بینم اگر زمان بندی مناسب باشد. اما مطمئناً یک متخصص مرگ نیست.. با این اوصاف، او می تواند با چنین عملکردی با سر بالا راه برود. او دم به خفاش داشت، 20 ران زد، اما ما او را گلابی شکل هم دیدیم. بنابراین او به خوبی عمل کرد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله