آدیشا ، جامشدپور اولین پیروزی در هفتمین دوره ISL – فوتبال است

مبارزات آنها به سمت شروع ناامیدکننده ای پیش می رود ، هر دو FC Odysseus و Jamhedpur با هدف ثبت اولین برد فصل خود هنگامی که خود را در دومین مسابقه سوپرلیگ هند در روز یکشنبه میزبانی می کنند.

در حالی که FC Odysseus در دور ابتدایی مسابقات 23 نوامبر در بامبولیم توسط FC Hyderabad 0-1 شکست یافت ، جامدنپور Owens Coyle’s یک روز بعد با نتیجه 2-2 مغلوب Chenain شد.

و یکشنبه هفته آینده هر دو طرف به شدت خواهان ثبت سه امتیاز ابتدایی فصل خود هستند. باشگاه ادیسه و جامدپور FC با کادر مربیگری جدید و جذب نیرو برای شروع جدید در فصل ISL تلاش می کنند. تیم ها قبل از تبدیل شدن به مارپیچی غیرقابل کنترل به سمت پایین ، از اهمیت متوقف شدن شیار آگاه خواهند شد.

آدیشا نگران خواهد بود که آنها هنوز نتوانسته اند مشکلات دفاعی خود را که فصل گذشته آنها را به دردسر انداخته است ، پس از یک نگاه متزلزل در مقابل حیدرآباد.

از آنجا که مصدومیت قادر به اتمام بازی نیست ، به Stuart Baxter بازیکن تیم Odisha کمک می شود تا از زمین خارج شود.

“از نظر تاكتیكی تعادل اشتباه بود. در نتیجه ، ما بسیار از هم جدا بودیم. نتوانستیم توپ را به بازیکنان جلو ببریم. ما باید کمی بیشتر روی توپ آرام بگیریم. ” “و عملکرد نریوس والسکیس و جکیچند سینگ ، مهاجمان جامشدپور در آخرین مسابقه به این معنی است که دفاع ادیسه احتمالاً روز یکشنبه برجسته خواهد بود.” ما می توانیم با فردیت بیشتر و کنترل بیشتری دفاع کنیم. “

“من به دنبال بهبود دفاع هستم ، اما این اولین چیزی نیست که پس از چنین نتیجه ای به طور خودکار به آن می روید.”

از طرف دیگر ، کویل در بازی قبلی بیش از سه امتیاز از دست داد که مدافعان پیتر هارتلی و نارندر هالو با مصدومیت از زمین خارج شدند. هر دو بازیکن به بازی روز یکشنبه شک دارند ، در حالی که دیوید گرنده غایب خواهد بود. کویل همچنین از عدم همبستگی که اغلب در اولین بازی تیمش را آزار می داد ، نگران خواهد بود. اما او معتقد است که جامشدپور با پیشرفت مسابقات بهبود خواهد یافت.

FC Jamhedpur یک تیم جدید موثر است. از سال گذشته تغییرات زیادی ایجاد شده است. اما بدون شک هرچه پیش می رویم بهبود خواهیم یافت. هرچه بیشتر کار کنیم ، پیشرفت بهتری خواهیم داشت. ” – ما سعی خواهیم کرد بازی را بهتر شروع کنیم ، سعی کنیم کنترل خود را بدست آوریم. ما باید سعی کنیم سه امتیاز ارزشمند را بدست آوریم. زیرا سه امتیاز می تواند شما را به پنج یا شش مقام لیگ برساند. “