“آخرین مرحله حرفه ای من”: MS Dhoni پس از پیروزی بر SRH بمب عظیمی را پرتاب کرد

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای، روز جمعه اشاره کرد که ممکن است آخرین فصل خود در لیگ برتر هند را بازی کند و گفت: “این آخرین مرحله از دوران حرفه ای من است”. تیم دونی جمعه شب در ورزشگاه چیناسوامی هواداران را با برد هفت ویکت مقابل سان رایزرز حیدرآباد خوشحال کرد، دوون کانوی بازیکن نیوزلندی کریکت سومین نیم قرن خود در این فصل IPL را به ثمر رساند و راویندرا جادجا سه ​​ویکت حیاتی را به دست آورد.

در تعقیب 134/7، CSK دوش های برد را با هشت توپ خالی به ثمر رساند.

دونی که پس از پیروزی تیمش در مسابقه، بر غرش و حمایت شدید جمعیت غلبه کرد، گفت: «هر چه گفته و شده است، این آخرین مرحله از زندگی من است، هر چقدر هم که بازی کنم.

پس از دو سال، هواداران این فرصت را داشتند که به اینجا بیایند و ببینند، خوشحالم که اینجا هستم. دونی پس از بازی گفت: تماشاگران به ما عشق و محبت زیادی دادند.

دونی پر از تمجید از بولر جوان سریلانکایی ماتیش پاتیرانا بود، که چهار اور خوب انجام داد و دو ویکت گرفت، البته با هزینه اندک، و 42 ران را واگذار کرد.

“شانس ضربه زدن کافی نیست، اما شکایتی وجود ندارد. من در زدن دومی مردد بودم، زیرا احساس می کردم مسابقه زیادی وجود ندارد. اگر فرصتی برای مسابقه وجود دارد، شما باید دومی را بکوبید.”

وقتی اسپینرها برگشتند، کاسه‌های بلندی به طول انجامیدند. بولورهای سریع بازگشته، به ویژه پاتیران، به طرز درخشانی بازی کردند.

کانوی گفت که CSK در حال تلاش برای تکمیل الگوی برنده خود پس از یک دوره تسلط دیگر است.

کانوی که بازی را از نیم تن بدون شکست خود به مسابقه ای بدون گل تبدیل کرد، اضافه کرد که امتیاز کمتر از 134 که توسط SRH تعیین شده بود، تیم میزبان را مجبور کرد در تعقیب و گریز کمتر ریسک کنند.

اگرچه CSK این کار را در 18.4 اور انجام داد، آنها می توانستند کار را خیلی زودتر به پایان برسانند، اما آنها احتیاط را در مورد پرخاشگری در ورزشگاه ام چیدامبارام انتخاب کردند.

“خوب است که در پایان حضور داشته باشیم و برنده شویم. برنامه برای ما ساده است. هر بازی خیلی تغییر نمی کند. نمایش های خوب کریکت Powerplay را اجرا کنید و به بازیکنان فشار بیاورید. ما سعی می کنیم این را تکرار کنیم. مهم نیست که چه امتیازی است،” – کانوی گفت.

ما احتمالاً بهترین شرایط را داشتیم، احتمالاً (توپ) به اندازه انینگ های اول نگه نداشت. (اینینگ) که در بنگلور (در مقابل RCB) تجربه کردیم بسیار بهتر بود. ما می‌دانستیم که اینجا خیلی بی‌پروا نباشیم.» نیوزیلندی در زمین استادیوم چیناسوامی با 83 توپ از 45 توپ به RCB زد، زیرا CSK یک ماموت 226 را در شش توپ ارسال کرد تا در 17 آوریل با هشت ران از کنار فاف دو پلسیس بگذرد.

کاپیتان تیم بازنده، آیدن مارکرام، گفت که batsmen های SRH، طرف را پایین انداختند.

“باختن هیچ وقت خوب نیست، ما ناامید هستیم. با خفاش خودمان را ناامید کردیم. ما شراکت اساسی را نداشتیم. بیش از 130 ویکت نبود، به 160 نزدیک تر بود. وقتی این کار را نمی کنید، گرفتن شتاب سخت است. شراکت نداشته باشند

آنها (CSK) در وسط به خوبی ضربه زدند، دوندگی زیادی به ما ندادند. ما می‌دانستیم که اسپینرهای آن‌ها نقش بزرگی بازی خواهند کرد، بیشتر این بود که هر مردی برنامه‌ای برای مقابله با آن داشته باشد.

بچه ها نقشه های خود را داشتند، اما ما نتوانستیم امشب آنها را اجرا کنیم. اکنون ما به برد نیاز داریم، باید ببینیم چگونه می توانیم با چوب بهتر شویم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله