آجینکیا راهانه پس از قهرمانی CSK پیام ظریفی را برای انتخاب کنندگان ملی ارسال می کند

آجینکیا راهانه هرگز تسلیم نمی‌شود و پس از شگفت‌زده کردن جهان کریکت با سریع‌ترین پنجاه در IPL 2023 در ورزشگاه وانخده، بت‌من هندی مشتاق است تا یک مسابقه آزمایشی را در خانه انجام دهد. رهانه در اولین بازی خود در CSK، هفت توپ چهار و سه شش را در 61 توپ با 27 توپ شکست داد، که سریع ترین پنج فصل با 19 توپ. CSK با تعقیب 158 مقابل هندی های بمبئی، در 18.1 اور با نتیجه 159/3 به پایان رسید. من همیشه از بازی در Wankhede لذت می برم. من هرگز تستی را در اینجا بازی نکرده ام. من دوست دارم یک تست را در اینجا بازی کنم.

رحانه قرار نبود بازی را شروع کند اما مصدومیت معین علی به او فرصت داد. “هنوز راه طولانی برای رفتن وجود دارد. امروز ساعت یازده در مورد جایگاهم مطمئن نبودم. درست قبل از بازی یاد گرفتم که برای من این یک بازی در یک زمان و در لحظه بودن است.”

“هر چیزی می تواند رخ دهد. در مورد بازی امروزم مطمئن نبودم. در مورد من، من هرگز تسلیم نخواهم شد. این در مورد بازی با سرگرمی و اشتیاق است.

“در هر قالبی که بازی می کنم، سعی می کنم هر بار بهترین عملکردم را ارائه دهم و به آینده (چیزهایی) که در دستان من نیستند، تحت کنترل من نیستند فکر نکنم، برای من همه چیز این است که هر بار بهترین عملکردم را ارائه دهم و به همان اندازه مثبت باشم. رهانه گفت: تا حد امکان و هر زمان که فرصتی پیدا کنم باید برای آن آماده باشم.

رهانا پس از تور آفریقای جنوبی در ژانویه 2022 از تیم آزمون کنار گذاشته شد. در حالی که چتشوار پوجارا می‌توانست برگردد، رهانه نتوانست.

این بازیکن 34 ساله گفت که دانستن خاک خانه اش به او کمک کرد تا به همان شیوه ای که انجام می داد بازی کند.

من فقط قبل از قرعه کشی متوجه شدم که دارم بازی می کنم. متاسفانه معین حالش خوب نبود. من این ویکت را به خوبی می شناسم، تصوری از نحوه بازی ویکت و رفتار توپ دارم که به من کمک کرد.»

وقتی وارد زمین شدم، درباره بازی عادی من بود. نیت واقعاً خوب بود. آمادگی من خیلی خوب بود، قبل از آمدن به اینجا اردوی خیلی خوبی داشتیم، فصل داخلی خوبی بود، احساس خیلی خوبی داشتم. خوشحالم که واقعا خوب کار کردم و بازی را بردیم.»

همانطور که اغلب انجام می دهد، رهانه برای تنبیه جمعیت شوت های کریکت بازی کرد. مارک بوچر سرمربی هندی‌های بمبئی گفت که اسپین بولینگ راویندرا جادجا و میچل سانتنر بیشتر از ضربه رهانه به تیمش آسیب زد.

وقتی دویدن کافی روی تخته نداریم، سخت است که به توپ گیران خود و ضربه زن هایشان نگاه کنیم. در کریکت T20، به خصوص اکنون که بازیکنان قوی دارید.

“ما امروز هفت بتزن در خط داشتیم اما 157/8 کافی نبود. با آن شروع (61/1 در شش اور) احتمالا باید 180-190 می گرفتیم و سپس می توانستیم بولینگ خود را قضاوت کنیم.

رهانه چند شوت خوب از کریکت بازی کرد. اما من فکر می کنم بیشتر در مورد بولینگ است که ما را در پایان روز به پایان رساند. بولینگ بیشتر از ضربه زدن رهانه به ما آسیب زد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله