“آب بهی بال…”: آنچه ساچین تندولکار پس از رسیدن به فینال جام جهانی 2011 به ویرات کوهلی گفت

آب بهی بال…“: ساچین تندولکار پس از رسیدن به فینال جام جهانی 2011 به ویرات کهلی چه گفت” src=”https://c.ndtvimg.com/2023-04/a5clcpoo_sachin-tendulkar-virat-kohli-twitter_625x300_21_April_23quality.jpg? 80&downsize =639:*” class=”caption” title=””آب بهی بال…“: آنچه ساچین تندولکار پس از رسیدن به فینال جام جهانی 2011 به ویرات کوهلی گفت”/>

ساچین تندولکار در راه بازگشت به پاویون در فینال جام جهانی 2011 با ویرات کوهلی صحبت می کند.© توییتر

در یک جلسه پرسش و پاسخ اخیر توییتر، ساچین تندولکار آنچه را که در راه بازگشت به پاویون پس از اخراج در فینال جام جهانی 2011 مقابل سریلانکا در ورزشگاه وانخده به ویرات کوهلی گفته بود، فاش کرد. قابل توجه است که کوهلی پس از از دست دادن ویکت، ضربه زن افتتاحیه، ساچین در جایگاه چهارم قرار گرفت. در حالی که دوربین ساچین را نشان می‌دهد که در حال ورود به بت‌باز جدید ویرات چیزی می‌گوید، هیچ‌کس نمی‌دانست دقیقاً چه کلماتی را این بت‌باز افسانه‌ای گفته است.

ساچین که در اور هفتم بیرون آمد، اکنون فاش کرد که به کوهلی در مورد تردید بولینگ هشدار داده است.

در جلسه پرسش و پاسخ، یکی از طرفداران تصویری را به اشتراک گذاشت و از ساچین پرسید که به ویرات چه می گوید. “آب بهی توپ تودا تاب هو راها های! ساچین در پاسخ گفت (توپ هنوز در حال چرخش است).

12 سال از زمانی که تیم هند به رهبری MS Dhoni با شکست دادن سریلانکا در فینال جام جهانی ODI 2011 را به دست آورد، می گذرد. Dhoni که در تمام طول تورنمنت در بهترین فرم قرار نداشت، به این مناسبت دست زد و یک ضربه شکست ناپذیر 91 ران به ثمر رساند تا تیم را به خارج از کشور برد و به انتظار 28 ساله برای کسب جام ICC پایان داد.

بازیکن دیگری که در طول مسابقات مورد توجه قرار گرفت، کسی نبود جز اسطوره ضربتی ساچین تندولکار.

ساچین با 482 دوش در 9 بازی بهترین گلزن هند در این مسابقات بود. او در مجموع پس از تیلاکاراتنا دلشان در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که ضربه زن راست دست ضربات مهمی را در مسابقات یک چهارم نهایی و نیمه نهایی انجام داد، او نتوانست جادوی خود را در فینال گسترش دهد زیرا برای 18 ران اخراج شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله