فینال لیگ برتر هند 2020 ، میشیگان – ناحیه کلمبیا: مربیان سرخپوست بمبئی پیش از فینال IPL از یاسپریتو بومرا تمجید می کنند


جاسپر بومرا یکی از بازیکنان اصلی بومی های هند در بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2020 بود. با 27 گل در 14 بازی ، بولر سریع در عقب تیم پایتخت های دهلی Kagis Rabadze در رقابت برای کلاه بنفش به فینال است. هنگامی که سرخپوستان بمبئی پایتخت های دهلی را برای صعود به فینال فرستادند ، بومرا در مقدماتی 1 بهترین آمار را در حرفه T20 4/14 ثبت کرد. اکنون که آنها آماده می شوند تا با همان مخالفت در دیدار نهایی دیدار کنند ، مربیان MI بومرا را به عنوان کسی معرفی کرده اند که می تواند در بازی بزرگ 10 نوامبر شرایط را تغییر دهد.

بوق تجاری

مربی بولینگ بمبئی ، شین باند در ویدئویی که توسط سرخپوستان بمبئی به اشتراک گذاشته گفت: “افتخار این است که بهترین بولینگ T20 جهان کار خود را انجام می دهد.”

پیسر نیوزلند سابق گفت: “شما مانند ما در سال 2017 و 2019 به فینال می رسید و نتایج کمی داریم ، اما اگر تیم شما جاسپر بوم دارد ، نظر شما در مورد تیم شما وجود دارد.”

بومرا به ترتیب 2/14 و 2/26 برابر Chennai Super Kings و Rising Pune Supergiants در فینال های IPL در سال 2019 و 2017 ثبت کرد.

باند اضافه کرد: “تنها کاری که او می کند این است که دائما به دنبال پیشرفت در بازی خود است.”

“من فکر می کنم این برای ما الهام بخش باشد. ما چند بازیکن کلاس جهانی در تیم خود داریم. بومس (بومرا) در زمین بازی هایی را انجام می دهد که در مسابقات پیروز می شوند ، برای ما و اگر شما در زمین بازی بیرون بیایید” یک دیگ مانند او بسیار بزرگ است. “

سرمربی میشل ماهل جیواردنی گفت بومرا “در 2-3 سال گذشته به عنوان گلدان بسیار بالغ شده است.”

کاپیتان سابق سریلانکا گفت: “او بدیهی است که در اینجا بولینگ نیز سرپرست گروه است. او مسئولیت را بر عهده گرفته است.”

جیواردن درباره قهرمانی های بومری در فینال قبلی IPL گفت: “بازیکنان بزرگ طرفدار بازی های بزرگ هستند و او نیز از این قاعده مستثنی نیست.”

بومرا همچنین تفکر خود را با نزدیک شدن به بازی های بزرگی مانند فینال IPL توضیح داد.

بومرا گفت: “آنچه در هنگام بازی در فینال اتفاق می افتد ، اعصاب بالا می رود. این یک بازی با فشار بالا است. همه در حال تماشا هستند ، شما چشم زیادی دارید و همیشه نگران هستید.”

بالا رفته

قدم هند گفت: “اما در این شرایط ما همیشه می توانستیم اعصاب خود را حفظ كنیم. بنابراین حتی اگر امتیاز كمتری نیز بدست آوریم ، جمع كمی داریم ، توانستیم از آن دفاع كنیم.”

بومرا بدون شک به یک بازیکن اصلی برای سرخپوستان بمبئی تبدیل خواهد شد ، خصوصاً اینکه در مرحله مقدماتی از رقبای خود در فینال رنج می برد. فینال IPL 2020 سه شنبه در دبی برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله